Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zamiast wody mieszkańcy ulicy Słowackiego mają brązową ciecz

Daniel Klusek
Brudna woda w łazience pana Mariusza.
Brudna woda w łazience pana Mariusza. Fot. Pan Mariusz, czytelnik "Głosu Pomorza"
Kilkadziesiąt butelek wody mineralnej zużywa miesięcznie rodzina pana Mariusza ze Słupska. Wszystko dlatego, że kilka razy w miesiącu z ich kranów zamiast czystej wody leci ciemnobrązowa ciecz.

Odszkodowanie

Odszkodowanie

Wszyscy, którzy z powodu brudnej wody mają poplamione ubrania lub uszkodzone urządzenia, mogą się starać o odszkodowanie od Wodociągów. We wniosku należy napisać kiedy i w jakich okolicznościach doszło do strat. Zgłoszenie jest weryfikowane przez Wodociągi, które wysyłają wniosek o odszkodowanie do ubezpieczyciela. Jego przedstawiciele oszacowują straty i wypłacają odszkodowanie. Dlatego ważne jest, by zachować poplamioną odzież czy zepsute urządzenia.

Po naszej interwencji sprawą zajmą się słupskie Wodociągi.

Pan Mariusz z rodziną w bloku przy ulicy Słowackiego 6 w Słupsku mieszka od sierpnia ubiegłego roku.

- Już we wrześniu zaczęły się potężne problemy z wodą - mówi nasz czytelnik - Przynajmniej dwa, trzy razy w miesiącu z kranów leci ciemnobrązowa woda. najczęściej zauważamy to wieczorami, kiedy chcemy wykąpać dzieci. Odkręcamy kran, a z niego leci coś, co absolutnie nie nadaje się do użytku.

Przecież nie będę kąpał malutkich dzieci w czymś takim. Nawet gdy woda już się przeczyści, to i tak z niej nie korzystamy, bo boimy się, czy nie ma w niej jakichś zarazków.

Problem dotyczy też prania odzieży i mycia naczyń. Pan Mariusz boi się, że zanieczyszczona woda może spowodować awarię pralki i zmywarki. Jedynym ratunkiem dla naszego czytelnika jest wydawanie w pobliskim sklepie dużych pieniędzy na wodę mineralną.

- Tygodniowo kupuję kilka zgrzewek. Woda musi być u nas zawsze, bo nigdy nie wiadomo, kiedy będzie kolejna awaria i znowu poleci brązowa ciecz - mówi pan Mariusz.

O sprawie poinformował on dwa tygodnie temu sąsiada, który spisywał stan liczników na wodę. - Dowiedziałem się, że mieszkańcy budynku już kilka razy zgłaszali ten problem Wodociągom. Jednak za każdym razem bezskutecznie - mówi mężczyzna.

Pan Mariusz przysłał do naszej redakcji zdjęcia, na których widać, jak bardzo brudna woda leci z kranu w jego łazience. O problemie mieszkańców poinformowaliśmy Przemysława Lipskiego, rzecznika prasowego słupskiej spółki Wodociągi.

- W ostatnim czasie nie wpłynęła do nas skarga na stan wody przy ulicy Słowackiego 6. A jeśli nie wiemy, to nie możemy interweniować - twierdzi Przemysław Lipski, rzecznik Wodociągów.

- Oczywiście natychmiast przekażę sprawę odpowiednim pracownikom. Najpierw jednak musimy unormować sytuację z magistralą, której awaria miała miejsce w ostatni piątek. Sądzę, że potrwa to maksimum tydzień. Jeśli mieszkańcy ulicy słowackiego nadal będą mieli problem z wodą, rozpoczniemy płukanie sieci. Jeśli to nie pomoże, będziemy szukać innych rozwiązań.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza