Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zaskakujący debiut corolli

Redakcja
Nowa corolla znowu urosła. Teraz to już naprawdę duże rodzinne auto ciągle jednak w klasie "C".
Nowa corolla znowu urosła. Teraz to już naprawdę duże rodzinne auto ciągle jednak w klasie "C".
Najnowsza generacja corolli szturmem zdobyła serca polskich kierowców! Podczas dni otwartych salony Toyoty przeszły prawdziwe oblężenie.

Świadczy o tym ogromne zainteresowanie, jakim cieszy się ten sedan w salonach Toyoty. Zaledwie pół miesiąca wystarczyło debiutantowi, by uzyskać w Polsce półroczny poziom planowanych zamówień!

Przypomnijmy, na początku lutego 2007 w salonach zaprezentowano najnowszą generację corolli w nadwoziu sedan (4 drzwi), które, jako jedyna wersja karoserii, będzie występować z tą nazwą w Europie (nowy 3- i 5-drzwiowy hatchback pojawi się w naszych salonach dealerskich jako auris).

Podczas niedawnych dni otwartych stacje Toyoty przeszły prawdziwe oblężenie, a chętni na jazdy testowe nowym sedanem zmuszeni byli zapisać się na listy oczekujących.

- Zainteresowanie nowym modelem przeszło nasze oczekiwania - przyznaje Paweł Majewski, dyrektor salonu Toyota Kozłowski w szczecinie. - Rezerwacje są już na marzec i kwiecień, jeśli ktoś zażyczył sobie specjalnie wyposażone wersje. W tej chwili mamy jeszcze auta, ale wybór jest niewielki. Przede wszystkim są wersje z silnikiem Diesla. Corolle rozeszły się jak ciepłe bułki. Mamy rezerwacje na ponad 30 aut.

Bardzo dobre opinie skutkowały podpisaniem umów przedsprzedażnych praktycznie we wszystkich salonach Toyoty w kraju..

- Do tej pory niekwestionowanym liderem polskich debiutów Toyoty pozostawał yaris - zauważa dyr. Handlowy Toyota Motor Poland, Witold Nowicki - Jednak zainteresowanie dniami otwartymi nowego sedana dwukrotnie przewyższyło wspomniany start yarisa II na początku 2006 roku. To pokazuje, jak wielkie oczekiwanie towarzyszy każdemu debiutowi nowego modelu Toyoty. Warto również podkreślić, że auto przyciąga nie tylko stylem nadwozia, ale również bogato wyposażonym i komfortowym wnętrzem oraz doskonale skalkulowaną ceną. Nie bez znaczenia okazuje się fakt produkowania tego modelu wyłącznie w Japonii.
Jednocześnie widać, jak wyraźnej zmianie ulegają preferencje klientów.

W poprzedniej generacji corolli sedan górował model w podstawowej specyfikacji terra (plus klimatyzacja) z silnikiem benzynowym 1.4. Obecna corolla wybierana jest z reguły w wysokich wersjach wyposażenia sol i luna z silnikami: benzynowym 1.6 oraz dieslem 2.0 D-4D. Ten fakt pokazuje, że nowy sedan postrzegany jest jako auto prestiżowe i zbliża się w ten sposób do limuzyn klasy średniej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza