Ponad 30 propozycji produktów regionalnych, jakie nadeszły na konkurs, jurorzy podzielili na trzy kategorie i z każdej wybrali po jednym zwycięzcy, który otrzymał certyfikat i prawo do posługiwania się logo Zielonego Serca Pomorza, oraz po jednym wyróżnionym.
Więcej przeczytasz w Strefie Biznesu
Logo Zielone Serce Pomorza po raz pierwszy oznaczy najlepsze lokalne produkty z naszego regionu, które mają być naszymi perełkami. Partnerstwo Dorzecze Słupi, organizator konkursu, zamierza stworzyć silną lokalną markę, która będzie na stałe obecna w świadomości mieszkańców i turystów.
- Wzbogacą lokalną ofertę turystyczną, ich autorzy będą mogli bezpłatnie je promować pod wspólną marką - informuje Monika Gębczyńska z Fundacji Partnerstwo Dorzecze Słupi, która organizowała konkurs. - Nie tylko w Polsce, ale również na zagranicznych targach turystycznych.
Organizatorzy nie kryli, że wysoki standard spełniało dużo więcej produktów, które mogą otrzymać certyfikaty w kolejnych edycjach konkursu. Wymienić można m.in. słupskie orkiszowe ciasteczka antystresowe produkowane z prastarej odmiany orkiszu, miodową nalewkę Onisiówkę czy imprezę ukraińską Bytowska Watra.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?