- Sam byłem świadkiem, jak z kwitkiem odprawiono starszą panią, która chciała pobrać potrzebny jej formularz. Nikt jej nic nie wytłumaczył, a ochrona zachowała się bardzo arogancko. To dla mnie dziwne, bo w tych trudnych czasach powinniśmy sobie wzajemnie pomagać - mówi Kazimierz L. ze Słupska.
Tymczasem Krzysztof Cieszyński, pomorski rzecznik prasowy ZUS wyjaśnia, że kierując się troską o bezpieczeństwo klientów, ZUS musiał wycofać wszystkie formularze, broszury i ulotki.
- Nie jest bowiem możliwe skuteczne dezynfekowanie ich powierzchni - dodaje rzecznik. Jednocześnie podpowiada, że jeśli nie mamy możliwości wysłania wniosku przez internet, to możemy go napisać na zwykłej kartce papieru jak typowe podanie.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?