ZUS zdecydował się na takie rozwiązanie ze względu na zwiększone i dynamicznie rosnące zapotrzebowanie na usługi telefoniczne ze strony klientów ZUS.
- W szczególności chodzi o płatników składek, ubezpieczonych, emerytów i rencistów oraz lekarzy, którzy coraz częściej kontaktują się z nami poprzez Centrum Obsługi Telefonicznej - mówi Danuta Rosiak, rzecznik prasowy słupskiego oddziału ZUS. - Aby utrzymać dotychczasowy poziom świadczonych usług, podjęto decyzję o rozszerzeniu działalności Centrum poprzez uruchomienie dwóch nowych lokalizacji.
Centrum Obsługi Telefonicznej w Miastku rozpocznie swoją działalność od 1 stycznia 2014 r. Jego siedziba będzie się znajdować w tamtejszym Inspektoracie, a podlegać będzie oddziałowi ZUS w Słupsku.
Będzie obsługiwane przez 71 osób, z czego 25 osób to dotychczasowi pracownicy ZUS, a pozostałe 46 osób ZUS zatrudni w drodze rekrutacji zewnętrznej. Rekrutacja zostanie ogłoszona na początku lipca br. na stronie www.zus.pl.
Według ZUS powstanie Centrum nie będzie miało wpływu na jakość obsługi klientów w Miastku, klienci będą obsługiwani nadal w dotychczasowej lokalizacji na tych samych zasadach.
- Mamy nadzieję, że poprzez stworzenie sporej liczby stałych miejsc pracy przyczynimy się do tego, że pewna grupa osób, które poszukują pracy na tym terenie, znajdzie ją w pobliżu miejsca zamieszkania i nie będzie musiała wyjeżdżać w inne rejonu kraju lub poza granice Polski - dodaje pani Rosiak.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?