W tym roku do 11 czerwca do słupskiego ratusza mieszkańcy miasta zgłosili 70 nowych zadań, które chcieliby zrealizować w ramach budżetu partycypacyjnego w 2018 roku.
Spośród nich 37 zadań stanowią projekty społeczne. 21 zadań to projekty infrastrukturalne o charakterze lokalnym, a 12 projektów infrastrukturalnych ma charakter ogólnomiejskim. Całościowy koszt wszystkich projektów wynosiłby ponad 11 milionów złotych, gdy do podziału przewidziano jedynie 2 miliony złotych.
Obecnie złożonymi projektami zajmują się miejscy urzędnicy, którzy ocenią, czy wszystkie spełniają warunki konkursu. Jak twierdzi Iwona Chrapkowska-Wielgomas, dyrektor Wydziału Dialogu Społecznego, na etapie sprawdzania zwykle odrzucane są te projekty, które nie są umiejscowione na działkach miejskich lub których nie można by zrealizować w ciągu roku. Na początku września poznamy listę projektów, które zostaną poddane głosowaniu przez mieszkańców Słupska.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?