- Chcemy ułatwić życie wszystkim tym, których denerwuje kupowanie biletów w Centrum Obsługi Klienta na ul. Kołłątaja. Od listopada aby go nabyć wystarczy komputer z podłączeniem do Internetu - mówi Marcin Grzybiński, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego.
Obsługa systemu ma być dziecinnie prosta. Na stronie internetowej www.ztmslupsk.pl znajdziemy zakładkę "e-bilet", gdzie będziemy musieli się zalogować. Wybieramy interesujący nas rodzaj biletu i okres jego ważności, podajemy numer dowodu osobistego, bądź szkolnej legitymacji. Przelewamy pieniądze na konto organizatora komunikacji i po zarejestrowaniu kwoty w systemie komputer automatycznie wyślę do nas mail z biletem, który należy wydrukować. Trzeba okazać go podczas kontroli w autobusie.
- Na razie bilety mogą kupić tylko pasażerowie, którzy zgłoszą się do nas jako chętni do przeprowadzenia testów. Chcemy się upewnić, że wszystko będzie działało poprawnie. W połowie listopada system sprzedaży będzie już ogólnie dostępny - dodaje Grzybiński.
Do tej pory na wprowadzenie podobnego systemu sprzedaży zdecydowała się tylko Warszawa. Tam pasażerowie bardzo sobie chwalą nowinkę. System elektronicznej sprzedaży jest bardzo perspektywiczny. Być może w przyszłości w taki sposób będzie można nabyć trudno dostępne w kioskach bilety dobowe. Jednocześnie bilety okresowe można będzie nadal kupować w COKu przy ulicy Kołłątaja.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?