Budowa słupskiego ringu zakorkowała drogę

Aleksander Radomski

Wideo

Zobacz galerię (16 zdjęć)
Kłopoty na wylocie ze Słupska w stronę uzdrowiska.

Korki na ulicy Portowej i Braci Staniuków. Utrudnienia tworzą się w miejscu, gdzie w ramach powstającego wciąż ringu budowane są dwa nowe ronda. Na obu wprowadzono jednocześnie ruch wahadłowy, co wydłuża czas przejazdu i powoduje utrudnienia.
Dziś (piątek) rano policja wizytowała oba miejsca.

- Obserwowaliśmy ruch, czasy zmiany świateł i liczyliśmy - mówi Marek Komodołowicz, szef słupskiej drogówki. - Nic się nie da zrobić. Nawet policjant, który by kierował ruchem nie pomoże. Apelujemy, aby kierowcy wybierali inne trasy np. przez Bruskowo. Jedzie się dłużej, ale przynajmniej jedzie. Również, aby na wahadle ruszali bardziej dynamicznie.

Jak informuje Budimex wykonawca ringu, czasy między zmianami świateł został już wydłużone. Do utrudnień trzeba będzie się jednak przyzwyczaić. Potrwają około miesiąca.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 44

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

M
Miss

A wystarczyłoby wymysleć ruch jednokierunkowy na obu tych uliczach, np. dla jadących w strone Ustki przez ul .Portową, zaś dla jadących w stronę Słupska przez Braci Staniuków. Takim objazdem krócej niż przez Bruskowo. Ot, straszna filozofia.

a
aa

W każdym normalnym kraju takie prace byłyby prowadzone w godzinach nocnych tym bardziej, że w tym akurat miejscu nikt nie mieszka i można hałasować. No właśnie w każdym normalnym kraju. Internet pełen jest prześmiewczych memów dotyczących Rosji jako nie kraju tylko stanu umysłu. Jak widzę Polska niewiele się różni

G
Gość

Skończcie pier***ić farmazony. Jakoś muszą to wszystko ogarnąć. Jeszcze tylko 3 miesiące z hakiem i będziecie szaleć swoimi golfami.

B
Bogdan

Mówicie jechać przez Bruskowo. Niestety ale na wjeździe do Słupska od 3-go Maja tez jest wahadłówka. Kto to wszystko tak pięknie wymyślił ,że od Ustki nie ma wjazdu do Słupska.

Gratulacje dla ZIM-u. Trzeba było długo nad tym myśleć. Takich korków jak sięgam pamięcią koło Słupska w godzinach szczytu jeszcze nie było.

w
wkqrwiony

moze juz starczy tej holoty jezdzacej przez bruskowo, bandyci w ciezarowkach, gruszki z betonem, przeladowane i niesprawne tiry ukrywajace sie przed drogowka, wszystko to zapieprza 80-100 na godzine. policjanta nie uwidzisz, buractwo ze slawna zamiast przez s-6 jada przez postomino, tiry w soboty i niedziele takze ukrywaja sie na tej trasie, budowlanka do infrastruktury wiatrakow smaruje do ustki na zdezelowanym sprzecie takze przez bruskowo. gdzie jest policja, gdzie jest ispekcja drogowa i straz gminna

G
Gość

Te wszystkie utrudnienia są po to aby zniechęcić GSLi do wjazdu do miasta. Prawidłowo, będzie bezpieczniej.

A
Andy

Szanowni decydenci,

Zróbcie jeden kierunek z Ustki do Słupska przez Staniuków i jeden kierunek ze Słupska do Ustki przez Bałtycką.

A problem korków zniknie.

Koszty? Nie licząc kilku znaków, to nic nie kosztuje. Dwa znaki objazdów, dwa znaki ślepa droga. a tuż przed budową dwa znaki zakaz wjazdu. Koniec.

Lud będzie wdzięczny, a i pozostałe utrudnienia zrozumie.

Tylko to zróbcie proszę. Nie wierzę, że nikt z UM tego nie czyta...

 

G
Gość

rozumie trudnosc ale zobaczcie jak oni pracuja przeciez to kpina takie rondo na 3go Maja to powinno byc skonczone w tydzien a oni pol roku np skrzyzowanie na 11g0 listopada to kpinabrak slow  ciezko zrobic pare metrow chodnika z ul Frackowskiego do ul  11go Listopada

J
Jarek

Tak racja tylko Debil i bez wyobrazni zamyka 2 glowne drogi na Ustke czekac po 55 minut na przejazd to przesada trzeba bylo onczyc jedna nitke Brawo ZIM a budowlancy to faktycznie ekipa 5 osob o godz 7.20 powoli chodz maszyny stoja na oktanie gdzie inspektor nadzoru i urzednicy z miasta a Pan Bieron pewno w tvn w wawie....

O
Od byt
W dniu 11.09.2015 o 23:31, nieznajomy napisał:

W dodatku korki robia sie jak jedzie sie z Głobina do Słupska bo tez tam robią droge, ale niestety niedługo wogóle nie bedziemy mogli wjechac do Słupska z zadnej strony :)

 


Od Bytowa zawsze będzie dobry wjazd. BR o to zadba tego możesz być pewien.

n
nieznajomy

W dodatku korki robia sie jak jedzie sie z Głobina do Słupska bo tez tam robią droge, ale niestety niedługo wogóle nie bedziemy mogli wjechac do Słupska z zadnej strony :)

P
PRACOWNIK JADĄCY DO PRACY

Mój pracodawca nie jest taki wyrozumiały gdy jestem z powodu ringu niepunktualny. Co mam zrobić Żeby  nie było wychodzę na autobus godzinę wcześniej a i tak nie jestem w pracy punktualnie....Co mam zrobić...Szef ma to .....

M
M.
W dniu 11.09.2015 o 12:40, Gość napisał:

A może o to kaman, że trzeba skończyć tę inwestycję w terminie, a czasu od początku jest dramatycznie mało?

Faktycznie, świadczą o tym stojące bez ruchu maszyny drogowe. Choćby w poprzedni weekend na rondzie Rejtana/3-Maja. Nie do pomyślenia w Eur Zachodniej.

c
czytelnik

JUZ NIE RAZ BYŁO PISANE, DAJCIE WSZYSTKIM WOLNE Z NORMALNĄ WYPŁATA( OPRÓCZ DORGOWCÓW-ROBOTNIKÓW DROGOWYCH) ZRÓBCIE PORZADEK Z RINGIEM, DROGAMI, A POTEM WSZYSCY WRÓCIMY Z CHECIA DO PRACY. ROZWIĄZANIA -OBJAZDY LUB ZMIANA SRODKA LOKOMOCJI- KIEDYS TAK SUGEROWANO, NIE JEST DOBRYM ROZWIĄZANIEM.

 

NIE DŁUGO JESZCZE KOLEJNA ULICA BEDZIE ZAMKNIETA. CHCIAŁO SIE RINGU TO TERAZ SA UTRUDNIENIA CO BYŁO DO PRZEWIDZENIA. HM PONADTO W SONDZIE KILKAROTNIE PYTANO CZY BUDOWA RINGU JEST UTRUDNIENIEM-DLA WIĘKSZOŚCI NIE-WIEC BUDUJA GO DALEJ.

d
dAMian

JEB... JEB.. JEB... BUDIMEX.

MASAKRA TAKIE RZECZY TYLKO W POLSCE,

DROGOWCY, JESZCZE WOJSKA POLSKIEGO ZAMKNELI.

MOZE JESZCZE TERAZ ZAMKNIJCIE TUWIMA, JAGIEŁY, JANA PAWŁA I NA GRODZKIEJ RUCH WACHADŁOWY.

sUPEER

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3