Na kolekcję składa się 17 modeli - osiem przeciwsłonecznych oraz dziewięć korekcyjnych. Każda wersja dostępna jest w czterech różnych kolorach i dwóch wielkościach.
"Dorastałam z Rodenstock" - powiedziała branżowemu magazynowi "Women's Wear Daily". "Okulary są bardzo ważnym elementem mojego ubrania. Marzyłam o tym, żeby zaprojektować własną kolekcję i się udało. Ważne było dla mnie, by jakość szła na równi z wyglądem" - podkreśliła. Rodenstock to wiodący niemiecki producent soczewek korekcyjnych i oprawek do okularów obecny na rynku od 1877 roku.
Kolekcja "Claudia Schiffer by Rodenstock" zainspirowana jest latami 60. i 70. Odzwierciedla powściągliwy i ponadczasowy styl Claudii.
"Klasyczne linie nabrały świeżości dzięki nowoczesnym akcentom kolorystycznym, od przejrzystych odcieni bladego różu, poprzez elegancki szylkret i klasyczną czerń, po burgund i ciemną zieleń" - informuje Rodenstock. Co ciekawe, nazwy poszczególnych modeli pochodzą od gatunków drzew. Inspirację naturą w niektórych przypadkach zdradzają również wzory i kolory imitujące słoje drzewa.
Oczywiście, Schiffer wystąpiła również jako modelka w kampanii reklamowej. Na zdjęciach wykonanych przez Adama Whiteheada wygląda bardzo świeżo i naturalnie. Trudno zgadnąć, że w tym roku skończy 44 lata. Cena okularów sygnowanych przez Schiffer zaczyna się od 700 zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?