Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Cukierki z robakami i larwami. Market Kaufland wycofuje towar ze sklepu

Daniel Klusek
Kilka dni temu pan Grzegorz ze Słupska zrobił zakupy w markecie Kaufland. Kupił cukierki dla dzieci, w których były robaki.
Kilka dni temu pan Grzegorz ze Słupska zrobił zakupy w markecie Kaufland. Kupił cukierki dla dzieci, w których były robaki. Czytelnik pan Grzegorz
Nasz czytelnik chciał sprawić dzieciom przyjemność i kupił im cukierki. Niestety, w domu okazało się, że słodycze nie nadają się do spożycia.

Kilka dni temu pan Grzegorz ze Słupska zrobił zakupy w markecie Kaufland. Kupił m.in. słodycze dla dzieci.
- Na dziale samoobsługowym wybrałem michałki kokosowe - mówi nasz czytelnik. - Na drugi dzień poczęstowałem nimi synów. Gdy młodszy z nich odwinął cukierek z papierka, zobaczył na nim dziwne ślady.
Okazało się, że w cukierku znajdowały się robaki i larwy, a ślady to kanaliki, które powstały w wyniku ich żerowania.

Zobacz także: Brud, smród i robaki. Tak wyglądała szkolna kuchnia (zdjęcia)

- Tak nas to obrzydziło, że nie odwijaliśmy już kolejnych cukierków, nie mówiąc już o tym, że nie zdecydowaliśmy się na ich spożycie - mówi pan Grzegorz.

Mężczyzna zachował paragon ze sklepu Kaufland. Zapowiada, że wróci tam z cukierkami i będzie się domagał zwrotu pieniędzy.

- Nie jest to duża kwota, bo za słodycze zapłaciłem około 10 złotych. Chcę jednak, aby przedstawiciele sklepu wiedzieli, że sprzedają produkty, które nie nadają się do spożycia - mówi słupszczanin.

O zdarzeniu natychmiast poinformowaliśmy przedstawicieli marketu.
- Nie mieliśmy do tej pory od klientów zgłoszeń dotyczących złej jakości produktu. Natychmiast sprawdziliśmy pozostały towar i, pomimo niestwierdzenia wad, prewencyjnie wycofaliśmy całą partię, powiadomiliśmy również dostawcę i przeprowadziliśmy dezynfekcję regałów - zapewnia Grzegorz Polak, rzecznik prasowy sieci Kaufland w Polsce.

- Oczywiście zwrócimy klientowi pieniądze za wadliwy towar, jeśli zgłosi się z nim do punktu informacyjnego w naszym sklepie. Chciałbym również poinformować, że wszelkie uwagi dotyczące naszych produktów klienci mogą zgłaszać telefonicznie na numer naszej infolinii.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza