Tour Salon to najważniejsza branżowa impreza wystawiennicza w Polsce. Wśród wśród 760 wystawców z ponad 30 krajów zaprezentowało się również Dwumiasto Słupsk -Ustka, które wzorem ubiegłych lat promomawlo się na targach na wspólnym stoisku. Jego koncepcja plastyczna i merytoryczna znalazła uznanie wśród organizatorów Tour Salonu, którzy wyróżnili stoisko nagrodą Acanthus Aureus za najbardziej sprzyjające przyjętej strategii marketingowej.
- Na naszym wspołnym stoisku prezentowaliśmy to, co jest symbolem naszego regionu - mówi Monika Łobza, kierownik słupskiego Centrum Informacji Turystycznej. - Mieliśmy zatem w tle słupski ratusz oraz zdjęcia Witakcego, z drugiej strony było morze i latarnia morska. Były też drogowskazy reklamujące najbardziej charakterystyczne miejsca w obu miejscowościach Chodziło nam o to, aby pokazać gościom, że Dwumiasto oferuje wiele form na spędzenie wolnego czasu.
Czytaj także: Słupsk i Ustka chcą pokazać, że wspólnie działają
Jak mówi szefowa słupskiego CIT goście odwiedzający stoisko Dwumiasta zainteresowani byli głównie przewodnikami po ścieżkach rowerowych. - Ale dużo pytań dotyczyło także zbiorów Witkacego w naszym muzeum - dodaje Monika Łobza.
Interesowano się również atrakcjami turystycznymi miasta, bazy noclegowej i gastronomii, a także agroturystyką.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?