Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dyżur konsumencki w "Głosie Pomorza". Zapytaj ekspertów o umowy pożyczkowe i kredyty

Zbigniew Marecki
Tematem dyżuru będą niebezpieczeństwa, które czyhają na osoby podpisujące umowy pożyczkowe i kredytowe.
Tematem dyżuru będą niebezpieczeństwa, które czyhają na osoby podpisujące umowy pożyczkowe i kredytowe. sxc.hu
W najbliższy piątek (15 marca) w godz. 11-12 z okazji Dnia Konsumenta w słupskiej redakcji "Głosu Pomorza" dyżurować będą Sławomir Gutowski, rzecznik prasowy słupskiego oddziału Inspekcji Handlowej oraz Marek Zapolski, miejski rzecznik konsumentów w Słupsku.

Tematem dyżuru będą niebezpieczeństwa, które czyhają na osoby podpisujące umowy pożyczkowe i kredytowe. Podczas dyżuru zainteresowani mogą dzwonić pod numer 59 8488124. Pytania można także zgłaszać drogą mailową na adres: [email protected].

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza