Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dzięki plebiscytowi Nasze Dobre z Pomorza, firmy mają możliwość niestandardowej komunikacji z klientami

Joanna Boroń
Joanna Boroń
Anna Szczęk - kierowniki  zespołu handlowego Polska Press.
Anna Szczęk - kierowniki zespołu handlowego Polska Press.
Dlaczego warto wziąć udział w plebiscycie Nasze Dobre z Pomorza, rozmawiamy z Anną Szczęk - kierownikiem zespołu handlowego Polska Press.

Plebiscyt Głosu - Nasze Dobre z Pomorza towarzyszy już lokalnemu biznesowi od 13 lat. Czy nadal warto pokazać swoją firmę lub produkt z tego typu konkursach? I co dzięki takim działaniom uzyskują firmy?

Plebiscyt Nasze Dobre z Pomorza już na stałe wpisał się w kalendarz najważniejszych wydarzeń reklamowo-redakcyjnych w naszym regionie, podobnie jak event rowerowy dla dzieci oraz plebiscyt na Najlepszego Sportowca Roku. To wydarzenia, które mają wieloletnią tradycję. Każdego roku plebiscyt odnotowuje wzrastające zainteresowanie lokalnego biznesu, co wskazuje na to, iż nasi kontrahenci potrzebują niestandardowej komunikacji ze swymi klientami. Nasze Dobre z Pomorza stwarza właśnie taką możliwość – zaangażowani w projekt są oczywiście lokalni przedsiębiorcy, ale również czytelnicy naszych dzienników oraz użytkownicy serwisów, którzy chętnie i czynnie uczestniczą w wydarzeniu. Obserwują informację pojawiające się o przedsiębiorstwa oraz oddają swoje głosy. Firmy poprzez udział pokazują przede wszystkim swoją lokalność, prezentując się jako rzetelny pracodawca, usługodawca, producent. Kampania w ramach plebiscytu wpływa na zwiększenie świadomości lokalnej społeczności o profilu danego przedsiębiorstwa, wpływa na wizerunek oraz pozycję na rynku.

Kto może być uczestnikiem plebiscytu Nasze Dobre z Pomorza - edycja 2020?

Udział w Plebiscycie Nasze Dobre z Pomorza może wziąć każde przedsiębiorstwo, które chce przedstawić swój ciekawy produkt, projekt, usługę. Mogą w nim wziąć udział podmioty gospodarcze zarejestrowane lub mające oddziały na terenie województwa pomorskiego lub zachodniopomorskiego, a ich produkt jest wytwarzany w tym województwie.

W każdym plebiscycie czy konkursie jest grono osób, które dokonują oceny firm i produktów startujących w plebiscycie. Kto będzie zasiadał w jury oceniającym firmy i produkty w Plebiscycie Nasze Dobre z Pomorza 2020?

Kapitułę konkursu tworzą autorytety reprezentujące zarówno biznes i gospodarkę, jak i przedstawiciele samorządu, organizacji

Czy udział w tego typu plebiscytach poprawia rozpoznawalność lokalnych firm i produktów? I czy warto dzisiaj stawiać na "lokalność?

Właściciele firm wiedzą, że prowadząc przedsiębiorstwo i chcąc rozwinąć firmę nie należy skupiać się tylko na swoim regionie. Trzeba wyjść ze swoim produktem czy usługą dalej, jeśli chce się zwiększyć obroty a co za tym idzie przychody z biznesu. Natomiast nie można zapomnieć o kluczowej sprawie – każde stanowisko wymaga obecności człowieka. To właśnie człowiek jest napędem każdej firmy, dlatego chcąc utrzymać tempo biznesu, jakość i zadowolenie swoich klientów należy stawiać na ludzi. Skąd ich wziąć? Właśnie z regionu. Plebiscyt Nasze Dobre z Pomorza to nie tylko konkurs ale przede wszystkim wizytówka firmy biorącej w niej udział.

CZYTAJ WIĘCEJ: Nasze Dobre z Pomorza 2020. Wybieramy najpopularniejszy produkt na Pomorzu

Mecenasem plebiscytu jest Miasto Koszalin

__________

Informacji o plebiscycie, jego przebiegu oraz zasadach udziela:
Anna Szczęk
tel. 510 026 927
(pn-pt w godz. 9-15)
e-mail: [email protected]

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza