Biuro Energi przyjmuje klientów w godzinach od 7 do 15. W środy do końca lutego będzie ono czynne od godz. 9 do 17. Od marca punkt będzie otwarty codziennie w tych godzinach.
Na powierzchni prawie 90 m kwadratowych usytuowane zostały cztery stanowiska do obsługi. Klienci mają tam także możliwość skorzystania z bezpłatnego telefonu, umożliwiającego szybkie połączenie z konsultantami z tzw. Call Center. Do dyspozycji klientów przeznaczony jest także kiosk multimedialny, pozwalający na zalogowanie się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Czytaj też: Energa sprzedaje prąd w porcjach
- Nowy punkt znajduje się w samym centrum miasta - mówi Beata Ostrowska, rzecznik prasowy grupy Energa. - Atutem tej lokalizacji jest także niewielka odległość od dworców PKP i PKS, co jest udogodnieniem dla klientów spoza miasta. Ci będą mogli, praktycznie po drodze, załatwić wszystkie sprawy ze swoim sprzedawcą i dostawcą prądu. Biuro obsługi usytuowane jest na parterze budynku, bez barier architektonicznych utrudniających dotarcie klientom niepełnosprawnym.
W nowym biurze nie ma jednak kas. Pozostaną one przy ul Przemysłowej. - Płatności za energię elektryczną można realizować także w licznych punktach oznaczonych naklejką Via Moje Rachunki, które znajdują się w sklepach spożywczych, stacjach benzynowych, czy marketach - informuje Beata Ostrowska.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?