Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ponad 20 firm walczyć będzie o znak jakości "Nasze Dobre z Pomorza"

Joanna Boroń
Ponad 20 firm walczyć będzie o znak jakości "Nasze Dobre z Pomorza” i wartą 20 tysięcy złotych kampanie reklamową.
Ponad 20 firm walczyć będzie o znak jakości "Nasze Dobre z Pomorza” i wartą 20 tysięcy złotych kampanie reklamową. archiwum
Ponad 20 firm walczyć będzie o znak jakości "Nasze Dobre z Pomorza" i wartą 20 tysięcy złotych kampanie reklamową.

Przechodzimy do następnego etapu tegorocznej - już siódmej - edycji największego w naszym regionie plebiscytu gospodarczego. W dotychczasowych wzięło w sumie udział ponad 200 firm, usługodawców, organizatorów imprez.

Tak duża liczba uczestników to najlepszy dowód na to, że formuła plebiscytu gospodarczego promującego lokalne produkty i wytwórców jest atrakcyjna dla biorących w nim udział podmiotów. Tym samym odpowiadamy na zapotrzebowanie świata biznesu, który docenił i entuzjastycznie przyjął naszą propozycję oraz domagał się organizacji kolejnych edycji.

O renomie plebiscytu świadczy też jego kapituła. W jej składzie znaleźli się dr hab. prof. Dariusz Zarzecki (ekonomista, Kierownik Zakładu Inwestycji i Wyceny Przedsiębiorstw Uniwersytetu Szczecińskiego), Anna Kornacka (prezes zarządu Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego Lewiatan), Dariusz Więcaszek (prezes Północnej Izby Gospodarczej w Szczecinie), Joanna Pokładowska (dyrektor zarządu Koszalińskiej Izby Przemysłowo Handlowej), Piotr Jedliński (prezydent Koszalina), Jan Czechowicz (prezes zarządu Słupskiej Izby Przemysłowo-Handlowej), Czesław Elzanowski (Członek Zarządu Województwa Pomorskiego). Skład kapitułu uzupełniają Artur Kostecki, dziennikarz "Głosu Dziennika Pomorza" oraz Marcin Rausch, dyrektor działu reklamy "Głosu Dziennika Pomorza".

Organizowany przez Głos plebiscyt obejmuje swoim zasięgiem olbrzymi obszar naszego kraju. W konkursie startują firmy, które siedziby mają w województwie zachodniopomorskim i pomorskim: od Świnoujścia po Trójmiasto. Nie jest przesadą stwierdzenie, że ten teren pokrywający się z naszym obszarem wydawniczym zajmuje niemal jedną czwartą powierzchni Polski! Tym samym Czytelnicy, Internauci, konsumenci produktów i usług z regionu mają dzięki Naszemu Dobremu możliwość poznania, weryfikacji i wybrania firm, które działają coraz prężniej na całym Pomorzu Środkowym i Zachodnim.

Nie bez znaczenia jest wymiar promocyjny. Firmy startujące w konkursie mają szansę na przedstawienie swoich atutów ogromnej liczbie potencjalnych klientów i kontrahentów. Obszerne informacje o plebiscycie pojawiają się na łamach naszych największych dzienników. W sukurs przychodzi nam też internet. Za pośrednictwem sieci informacja o firmach trafia do setek tysięcy użytkowników nie tylko w regionie, ale w całym kraju i na świecie.
Wobec takiej reklamy trudno przejść obojętnie. Duże zainteresowanie jakim cieszą się nasze portale internetowe, odwiedzane dziennie przez tysiące unikalnych użytkowników gwarantują skuteczność takiej reklamy.

Konkurs integruje także różne środowiska. To dzięki m.in. kapitule, która dokonuje oceny zgłoszonych produktów i usług. Do pracy w jury zapraszamy zawsze wybitnych fachowców reprezentujących zarówno biznes i gospodarkę, jak i przedstawicieli samorządu, organizacji około biznesowych, czy świata nauki. Ich profesjonalizm jest gwarantem wiarygodnego werdyktu.
Oczywiście oprócz prestiżu nasi laureaci otrzymają całkiem wymierne nagrody, w tym prawo do zrealizowania w Mediach Regionalnych kampanii reklamowej o wartości 20 tys. złotych netto, możliwość korzystania przez 2 lata ze znaku jakości "Nasze Dobre z Pomorza" na zasadach określonych w regulaminie konkursu. d

Zeszłoroczni zwycięzcy

Zgodnie z wolą kapituły laureatami zeszłorocznej edycji zostali: w kategorii budownictwo/nieruchomości: Termo-Eko z Kobylnicy (energooszczędny grzejnik elektryczny Nogen); w kategorii dom i ogród/wyposażenie wnętrz: Fosfan ze Szczecina (produkcja nawozów); w kategorii producent żywności/gastronomia: Farm Frites Poland z Lębork(podukcja żywności); w kategorii usługi dla biznesu: Fundacja Nauka dla Środowiska z Koszalina (program edukacji społeczno-finansowej); w kategorii zdrowie/uroda/czas wolny:Uzdrowisko Kołobrzeg SA (czarno-złoty dar natury kołobrzeska borowina).

Głosami Czytelników wygrała gmina Tychowo, która do konkursu zgłosiła Tychowską Strefę Inwestycyjną Podstrefę Słupskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty