Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Galaxy zmienia wizerunek. Nowe sklepy, remont i modne logo

Paulina Targaszewska
Andrzej Szkocki
Andrzej Szkocki
Modne logo, łatwa w obsłudze strona internetowa, nowe sklepy, remonty, a docelowo także rozbudowa - centrum handlowe Galaxy przechodzi metamorfozę.

- Postanowiliśmy się zmienić, żeby uaktualnić wizerunek i sprostać oczekiwaniom klientów - mówi Czesław Jasiewicz, dyrektor CHR Galaxy. - Nie wynikają one z pojawienia się nowego centrum handlowego. Nie boimy się otwarcia Kaskady. Oczywiście to jest atrakcyjna galeria, ale my mamy bardziej zróżnicowaną ofertę. Posiadamy kino, kręgielnię i mnóstwo sklepów. Mamy podobny metraż do Kaskady, ale bardzo się różnimy.

Na zmianę wizerunku składają się przede wszystkim nowy wygląd i logo. W Galaxy pojawiły się już nowoczesne ławki, mały amfiteatr, punkt informacyjny, ozdobne oświetlenie, zieleń, darmowy dostęp do internetu i multimedialne plany. Wyremontowano też toalety, pokój dla rodzica z dzieckiem i poszerzono zjazdy i wjazdy na poziomowy parking. Uproszczono też logo. Teraz nie ma w nim charakterystycznej orbity z trzema gwiazdkami.

- Stare logo nie odpowiadało ówczesnym gustom - tłumaczy Joanna Dybowska, manager ds. Marketingu CHR Galaxy. - Teraz tendencją jest upraszczanie i my także się na to zdecydowaliśmy. Zupełnie nowe logo pojawi się natomiast kiedy rozbudujemy nasze centrum.

Dodatkowa, nowa część ma pojawić się na terenie, gdzie obecnie znajduje się hotel Neptun.

- Hotel zostanie zrównany z ziemią, w jego miejscu pojawi się centrum handlowe, które będzie przedłużeniem obecnie istniejącego Galaxy - mówi Jasiewicz. - W niedługim czasie mają ruszyć prace rozbiórkowe. Później zajmiemy się projektowaniem i rozbudową. Trudno jednak w tej chwili podać dokładne daty. Nie jesteśmy też w stanie podać kosztów budowy nowej części. Na pewno będzie to jednak inwestycja droższa niż wybudowanie przed 2003 roku CH Galaxy czyli ponad 200 mln zł. Wiemy też już, że po rozbudowie powierzchnia wynajmowana Galaxy zwiększy się o blisko 20 tysięcy metrów kwadratowych.

Wkrótce w Galaxy pojawią się też trzy nowe punkty: Salad Story, punkt usługowy (najprawdopodobniej będzie to biuro turystyczne) i wielkopowierzchniowy sklep odzieżowy.

- Tej sieci nie ma jeszcze w Szczecinie ani w Polsce - mówi Jasiewicz. - Marka dopiero wchodzi na polski rynek. W europie jest tylko 300 sklepów tej sieci. Nazwy póki co zdradzić nie mogę.

Aby zachować klientów dyrekcja Galaxy zamierza organizować różne tematyczne eventy m.in. targi nieruchomości, pokazy mody czy imprezę urodzinową z niespodzianką. W planach są też liczne konkursy, które będą przeprowadzane głównie na nowej stronie internetowej.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza