Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gospodarze Portu Lotniczego Szczecin-Goleniów spokojni o przyszłość lotniska

Piotr Jasina [email protected]
Gospodarze Portu Lotniczego Szczecin-Goleniów spokojni o przyszłość lotniskaNa dzień dzisiejszy z zachodniopomorskiego lotniska możemy kupować bilety na 10 trasach rozkładowych (Warszawa, Londyn Stansted, Dublin, Liverpool, Oslo Gardemoen, Londyn Luton, Oslo Torp, Stavanger, Bergen, Oslo Rygge) oraz 3 czarterowych (Hurghada, Antalya, Kreta) co powinno zaowocować w kontekście całego 2015 roku, ruchem pasażerskim na poziomie 430 – 450.000 pasażerów, co oznacza wzrost o ponad 50 % w stosunku do 2014 roku.
Gospodarze Portu Lotniczego Szczecin-Goleniów spokojni o przyszłość lotniskaNa dzień dzisiejszy z zachodniopomorskiego lotniska możemy kupować bilety na 10 trasach rozkładowych (Warszawa, Londyn Stansted, Dublin, Liverpool, Oslo Gardemoen, Londyn Luton, Oslo Torp, Stavanger, Bergen, Oslo Rygge) oraz 3 czarterowych (Hurghada, Antalya, Kreta) co powinno zaowocować w kontekście całego 2015 roku, ruchem pasażerskim na poziomie 430 – 450.000 pasażerów, co oznacza wzrost o ponad 50 % w stosunku do 2014 roku.
Chęć sprzedaży udziałów przez PP Porty Lotnicze nie wpłynie negatywnie na nasz rozwój - mówi Krzysztof Domagalski z Portu Lotniczego Szczecin Goleniów komentując medialne sygnały.

Media obiegła informacja, iż Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze zamierza pozbyć się udziałów m.in. w naszym regionalnym lotnisku w Goleniowie. Posiada prawie 50-procentowy pakiet w spółce będącej operatorem lotniska.

Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy PP Porty Lotnicze w rozmowie z "Głosem" przyznał, że w strategii Portów Lotniczych, która ujrzała światło dzienne w listopadzie ubiegłego roku, jest zapis iż w długofalowej perspektywie spółka będzie koncentrować się na lotniskach w Warszawie, Gdańsku i Krakowie, dużych i rentownych.

- Z małych regionalnych lotnisk, nierentownych będziemy starali się wycofywać - dodał. Ale przecież nie pozbędziemy się udziałów w tych spółkach w ciągu tygodnia. Nie zamierzamy też podejmować decyzji, które groziłyby istnieniu tych portów.

Krzysztof Domagalski z Portu Lotniczego Szczecin Goleniów stwierdził, iż chęć sprzedaży udziałów przez PP Porty Lotnicze nie wpłynie negatywnie na rozwój naszego lotniska. Takie zachowanie PP Portów Lotniczych jest konsekwencją ich wieloletniej polityki bycia biernym udziałowcem na wszystkich lotniskach regionalnych w Polsce - dodał. - W naszym przypadku od wielu lat nad rozwojem Portu Lotniczego czuwają nasi lokalni udziałowcy - Samorząd Województwa oraz Miasto Szczecin. Podkreślił, że to głównie dzięki ich wsparciu w ostatnich latach lotnisko przeszło gruntowną modernizację i zwiększa systematycznie ruch lotniczy w tempie ponad 35 proc. rok do roku.

Przedstawciel regionalnego lotniska dodał, iż warszawska spółka przez minionych kilkanaście lat nie angażowała żadnego kapitału w Port Lotniczy Szczecin-Goleniów.
 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza