Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Hipokrates 2014. Cieszymy się, że pacjenci są zadowoleni z naszych usług

PK
Aby oddać głos na centrum stomatologiczne Medicus, należy wysłać SMS o treści GP.PM.2 pod numer 71466.
Aby oddać głos na centrum stomatologiczne Medicus, należy wysłać SMS o treści GP.PM.2 pod numer 71466. PK
ROZMOWA z Piotrem Czynszem, menadżerem centrum stomatologicznego Medicus Ewa Abramowicz.

- W poprzedniej edycji plebiscytu Hipokrates zabrakło państwu niewiele, aby wygrać.

- To prawda. Niemniej jednak jesteśmy bardzo wdzięczni pacjentom za zaufanie i wszystkie głosy. Cieszymy się, że są zadowoleni z naszych usług.

- Jakie usługi oprócz stomatologii ogólnej świadczone są w państwa placówce?

- Świadczymy usługi związane z implantologią, stomatologią estetyczną czy protetyką. Implanty przy odpowiednich warunkach anatomicznych i fizjologicznych mogą być przez pacjentów stosowane dożywotnio. Proteza zużywa się i co dziesięć lub więcej lat trzeba ponownie poddać się leczeniu protetycznemu. Cena jest porównywalna, a w niektórych przypadkach implanty bywają tańsze niż protezy.

- Długo czeka się u państwa w kolejce do dentysty?

- Poszerzyliśmy bazę lekarzy i dbamy o to, aby pacjent nie musiał zbyt długo czekać na wizytę u stomatologa.

- Czy wizyta w państwa placówce jest wyłącznie odpłatna?

- Prowadzimy także świadczenia, które refundowane są przez Narodowy Fundusz Zdrowia, a więc dla pacjentów są one bezpłatne. Nie ma z tym problemu.

- Plany na przyszłość?

- Planujemy wprowadzić usługi dermatologii estetycznej, które dotyczyłyby innych świadczeń niż te z użyciem kwasu hialuronowego czy botoksu.

Rozmawiała
Dorota Aleksandrowicz

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza