Jego uwaga odnosi się nie tylko do umów zawieranych podczas coraz popularniejszych prezentacji.
W środę (12 marca) z okazji Światowego Dnia Praw Konsumenta przez godzinę dyżurował w słupskiej redakcji "Głosu Pomorza". Tematem dyżuru była szeroko rozumiana problematyka konsumencka, w tym zasady składania reklamacji i mediacji między klientem a handlowcem i usługodawcą. Szerszą relację z dyżuru przedstawimy w sobotnim, papierowym wydaniu naszej gazety.
Ci, którzy chcą bezpośrednio porozmawiać z panem Drużyńskim, sekretarzem Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego w Słupsku , mogą to zrobić w dawnym Urzędzie Wojewódzkim (p.230) lub dzwoniąc pod numer tel. 59 8468545.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?