Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jerzy Drużyński: Konsumencie, uważaj, co podpisujesz! (wideo)

Zbigniew Marecki
W środę (12 marca)  z okazji Światowego Dnia Praw Konsumenta przez godzinę dyżurował w słupskiej redakcji "Głosu Pomorza".
W środę (12 marca) z okazji Światowego Dnia Praw Konsumenta przez godzinę dyżurował w słupskiej redakcji "Głosu Pomorza". pk
Jeśli masz wątpliwości albo nie rozumiesz tekstu umowy, który ci przedstawiono, to nie podpisuj - radzi Jerzy Drużyński, mediator i sekretarz Ośrodka Zamiejscowego w Słupsku Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gdańsku.

Jego uwaga odnosi się nie tylko do umów zawieranych podczas coraz popularniejszych prezentacji.

W środę (12 marca) z okazji Światowego Dnia Praw Konsumenta przez godzinę dyżurował w słupskiej redakcji "Głosu Pomorza". Tematem dyżuru była szeroko rozumiana problematyka konsumencka, w tym zasady składania reklamacji i mediacji między klientem a handlowcem i usługodawcą. Szerszą relację z dyżuru przedstawimy w sobotnim, papierowym wydaniu naszej gazety.

Ci, którzy chcą bezpośrednio porozmawiać z panem Drużyńskim, sekretarzem Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego w Słupsku , mogą to zrobić w dawnym Urzędzie Wojewódzkim (p.230) lub dzwoniąc pod numer tel. 59 8468545.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza