Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klienci Lidla rozczarowani promocją marketu. Chcą przedłużenia specjalnej akcji

Sylwia Lis [email protected]
Czytelniczka zebrała siedem naklejek, ostatnie trzy chciała zdobyć tuż przed Wigilią. Niestety, naklejek i noży już nie było. Czuje się oszukana.
Czytelniczka zebrała siedem naklejek, ostatnie trzy chciała zdobyć tuż przed Wigilią. Niestety, naklejek i noży już nie było. Czuje się oszukana. Sylwia Lis
Bytowianka zbierała naklejki, ale noża i tak nie dostała. Lidl nie czuje się winny.

Klienci bytowskiego Lidla są niezadowoleni z ostatniej promocji marketu. Jesteśmy wręcz zalewani skargami rozgoryczonych bytowian.

- Gotowanie to moje hobby - mówi Krystyna Gralewska z Bytowa. - Jak tylko usłyszałam o promocji Lidla, postanowiłam z niej skorzystać.

Promocja polegała na tym, że za każde wydane 60 złotych klient otrzymywał jedną naklejkę. Po zebraniu 10 naklejek i uiszczeniu symbolicznej opłaty w wysokości jednego grosza otrzymywał profesjonalny nóż szefa kuchni. Z akcji wyłączone były napoje alkoholowe, w tym piwa, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służące do karmienia piersią. Jak mówi pani Krystyna, w grudniu robiła zakupy tylko w Lidlu, aby zdobyć wystarczająco dużo naklejek.

- Zrezygnowałam z innych marketów - mówi czytelniczka. - Bardzo mi zależało na tym nożu. Zebrałam siedem naklejek. Ostatnie zakupy zaplanowałam na 23 grudnia, chciałam zdobyć brakujące trzy. Jakie było moje zdziwienie przy kasie, gdy okazało się, że nie ma ani noży, ani naklejek. Czuję się oszukana. Za wiele produktów przepłaciłam, bo tak zależało mi na nagrodzie. Nigdy już nie dam się nabrać na takie akcje.

Podobnych sygnałów odebraliśmy kilkanaście.Przedstawiciele Lidla bezradnie rozkładają ręce. Przyznają, że akcja cieszyła się olbrzymim zainteresowaniem.

- Chcielibyśmy poinformować, iż zasady akcji promocyjnej "Odbierz nóż szefa kuchni" definiowane są poprzez regulamin, który stanowi, iż akcja trwa do 24 grudnia bieżącego lub do wyczerpania zapasów, jak również dokładnie określa ilość naklejek, które trzeba zebrać. Odnotowaliśmy bardzo duże zainteresowanie tą akcją - profesjonalnym, wysokiej jakości nożem szefa kuchni wśród naszych klientów - informuje Anna Biskup z biura prasowego Lidl. - Ze względu na czas trwania produkcji noży nie mamy możliwości, aby wyprodukować je w większej ilości. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne naszych klientów będą rozpatrywane indywidualnie przez Biuro Obsługi Klienta naszej firmy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza