Od prawie dwóch tygodni uczniowie Zespołu Szkół nr 1 im. M. Kopernika w Koszalinie (popularnym ekonomie) przygotowywali w grupach strategie marketingowe dla wybranych koszalińskich przedsiębiorstw: produkcyjnych, handlowych i reklamowych.
Ich prezentacja odbyła się podczas szkolnych obchodów Ogólnopolskiego Dnia Przedsiębiorczości.
- Zaproszeni przedsiębiorcy przysłuchiwali się marketingowym pomysłom naszych uczniów. Oczywiście, mogli je też komentować - mówi Monika Gumowska, nauczycielka w szkole. - Analizą i oceną opracowań zajmowali się eksperci w dziedzinie przedsiębiorczości, na przykład Piotr Starnawski, szef agencji reklamowej - wymienia.
Organizatorzy (szkoła i Centrum Biznesu Koszalin) mają nadzieję, że poprzez takie cykliczne akcje pojęcie przedsiębiorczości uda się zaszczepić na trwałe w młodych ludziach. Między innymi służyć temu mają praktyki uczniów w przedsiębiorstwach, którym oni opracowywali strategie.
- To spotkanie było takim swoistym zderzeniem teorii, którą uczniowie nabywają w naszej szkole, z życiową praktyką - dodaje Monika Gumowska. - Była to też wspaniała okazja do nawiązania kontaktów z koszalińskimi przedsiębiorcami.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?