Sposobem koszalińskiej restauracji na zdobycie nowych klientów jest właśnie partnerstwo w programie zakupów grupowych sweetdeal.pl.
Nowych klientów skusić ma obiadowy zestaw dla dwóch osób - składają się na niego sałata ze świeżo wypiekanym pieczywem, oraz makaron do wyboru z kilku wariantów, na przykład pikantne tagliatelle z chorizzo, suszonymi pomidorami rukolą i parmezanem, makaron tagliatelle z grzybami i boczkiem w sosie śmietanowym z parmezanem, czy makaron z owocami morza.
- To bardzo dobry, lekki zestaw, który nadaje się na lunch w przerwie w pracy, ale i na obiad ze znajomymi - opowiada Agata Szymkowiak, właścicielka restauracji. Pani Agata liczy, że tym menu uda jej się pokazać swoją restaurację z jak najlepszej strony.
- Nasz pomysł był prosty - opowiada - chcieliśmy stworzyć miejsce gdzie można zaprosić swojego biznesowego partnera na obiad, ale też można przyjść na uroczystą rodzinna kolację, albo romantyczną randkę.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?