Ludzie mokną na przystanku pod szpitalem, bo kierowca autobusu nie chce ich wpuścić do środka

Kinga Siwiec
Archiwum
Na przystanku pod szpitalem na ul. Hubalczyków pasażerowie czekali na deszczu, bo kierowca autobusu nie chciał podjechać i otworzyć drzwi.

Pani Dorota napisała do nas z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, jakiej była świadkiem w miniony weekend. Na przystanku pod szpitalem pasażerowie musieli czekać w deszczu, bo kierowca zatrzymał się kilkadziesiąt metrów dalej i czekał na godzinę odjazdu autobusu, nikogo do niego nie wpuszczając.

- Korzystałam dziś z komunikacji miejskiej. Jechałam autobusem spod szpitala. Przez cały dzień padał deszcz. Na przystanku czekało wiele starszych osób, wielu z nich pewnie schorowanych, bo wracali ze szpitala. Autobus linii nr 16 zatrzymał się kawałek dalej. Mimo że do odjazdu było jeszcze kilka minut, to wydaje mi się, że kierowca mógłby podjechać na przystanek i wpuścić pasażerów. Ze zwykłej ludzkiej życzliwości.

O wyjaśnienie sytuacji poprosiliśmy Huberta Tosika z Zarządu Infrastruktury Miejskiej.
- To nie jest kwestia życzliwości. Kiedy przystanek końcowy jest jednocześnie przystankiem początkowym (a takim przystankiem jest ten pod szpitalem) to autobus powinien być dostępny dla pasażerów cały czas. Kierowca ma obowiązek wpuścić ludzi do środka, nawet jeśli do odjazdu jest jeszcze dużo czasu - wyjaśnia Hubert Tosik.

Takim przystankiem, na którym autobusy kończą i zaczynają trasę jest też przystanek na ulicy Sportowej w Słupsku.

ZOBACZ TAKŻE: Autobusy miejskie w Słupsku będą jeździć inaczej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 105

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

p
pablo
16 marca, 12:45, Zcc:

Też jeżdżę komunikacją 20 lat ale nigdy mi się nie trafiło coś nie miłego ,kupować bilety w kioskach ,Internetcie A nie zawracać d..ę kierowcy!A jak coś nie pasi to pieszo albo taxi

16 marca, 15:14, Piotr:

Oto typowy komentarz kierowcy MZK. Nie zawsze i nie wszędzie, a także nie o każdej porze jest możliwość zakupu biletu w kiosku. Kierowca ma obowiązek sprzedać bilet, nie robi żadnej łaski.Jest od tego, jak dupa od srania. Jak mu nie pasuje to niech zmieni pracę

Idioto masz do dyspozycji internet, tylko z twoim JQ to pewnie nie wiesz jak kupić bilet... jełop

G
Gość
12 marca, 0:51, Gość:

Dzisiaj, byłam świadkiem aroganckiego zachowania szoferzyny lini16 (chyba pci żeń.) gdy na przystankach, bez możliwości kupienia biletu (karnetu), oferowała z chamską sobie ironią wszystkim tylko i wyłącznie bilety dobowe, tłumacząc, że innych nie posiada.

Szoferzystka cwaniaczka-naciągaczka, (TŁUSTA i w CIEMNYCH OKULARACH), zadowolona z swojej przedsiębiorczości i z tego ,że ma wszystkich w głębokim poważaniu, czy chcą jechać , czy nie!!!!! I co na to MZK!!!!!!.

Rozumiem , że są w desperacji i przyjmują wszelkie chamstwo, ale to już chyba przesada, bo ta szofenfedziarka potrafiła zamknąć drzwi i na pukanie młodych osób udawała, że ich nie widzi pomimo, że stała cały czas na przaystanku i po chwili jakby nigdy nic odjechała. DLACZEGO NIKT NIE KONTROLUJE TAKICH CHAMSKICH ZACHOWAŃ AROGANCKICH ..............?????.

Miało to miejsce dn. 11.03 2020r. na linii nr16 o ok. godziny 12:55

12 marca, 09:49, Gość:

Nikt nie kontroluje bo aby to zrobić potrzeba by do każdego kierowcy pracownika, w ilości ponad 100 :). Tyczy się to zarówno zmiany I i zmiany II.

Nie, wystarczy przejrzeć monitoring!!!!!!!!!.

Ale MZK ma to gdzieś!!!!!!!!!

G
Gość

Wysyp komentarzy szoferów z MZK...

P
Piotr
16 marca, 12:45, Zcc:

Też jeżdżę komunikacją 20 lat ale nigdy mi się nie trafiło coś nie miłego ,kupować bilety w kioskach ,Internetcie A nie zawracać d..ę kierowcy!A jak coś nie pasi to pieszo albo taxi

Oto typowy komentarz kierowcy MZK. Nie zawsze i nie wszędzie, a także nie o każdej porze jest możliwość zakupu biletu w kiosku. Kierowca ma obowiązek sprzedać bilet, nie robi żadnej łaski.Jest od tego, jak dupa od srania. Jak mu nie pasuje to niech zmieni pracę

Z
Zcc

Też jeżdżę komunikacją 20 lat ale nigdy mi się nie trafiło coś nie miłego ,kupować bilety w kioskach ,Internetcie A nie zawracać d..ę kierowcy!A jak coś nie pasi to pieszo albo taxi

G
Gość

Narzekanie wiecznie na kierowców, to W dupie was mają, moknijcie na deszczu , nie pasuje , to pieszo

G
Gość
12 marca, 0:51, Gość:

Dzisiaj, byłam świadkiem aroganckiego zachowania szoferzyny lini16 (chyba pci żeń.) gdy na przystankach, bez możliwości kupienia biletu (karnetu), oferowała z chamską sobie ironią wszystkim tylko i wyłącznie bilety dobowe, tłumacząc, że innych nie posiada.

Szoferzystka cwaniaczka-naciągaczka, (TŁUSTA i w CIEMNYCH OKULARACH), zadowolona z swojej przedsiębiorczości i z tego ,że ma wszystkich w głębokim poważaniu, czy chcą jechać , czy nie!!!!! I co na to MZK!!!!!!.

Rozumiem , że są w desperacji i przyjmują wszelkie chamstwo, ale to już chyba przesada, bo ta szofenfedziarka potrafiła zamknąć drzwi i na pukanie młodych osób udawała, że ich nie widzi pomimo, że stała cały czas na przaystanku i po chwili jakby nigdy nic odjechała. DLACZEGO NIKT NIE KONTROLUJE TAKICH CHAMSKICH ZACHOWAŃ AROGANCKICH ..............?????.

Miało to miejsce dn. 11.03 2020r. na linii nr16 o ok. godziny 12:55

Nikt nie kontroluje bo aby to zrobić potrzeba by do każdego kierowcy pracownika, w ilości ponad 100 :). Tyczy się to zarówno zmiany I i zmiany II.

G
Gość

Dzisiaj, byłam świadkiem aroganckiego zachowania szoferzyny lini16 (chyba pci żeń.) gdy na przystankach, bez możliwości kupienia biletu (karnetu), oferowała z chamską sobie ironią wszystkim tylko i wyłącznie bilety dobowe, tłumacząc, że innych nie posiada.

Szoferzystka cwaniaczka-naciągaczka, (TŁUSTA i w CIEMNYCH OKULARACH), zadowolona z swojej przedsiębiorczości i z tego ,że ma wszystkich w głębokim poważaniu, czy chcą jechać , czy nie!!!!! I co na to MZK!!!!!!.

Rozumiem , że są w desperacji i przyjmują wszelkie chamstwo, ale to już chyba przesada, bo ta szofenfedziarka potrafiła zamknąć drzwi i na pukanie młodych osób udawała, że ich nie widzi pomimo, że stała cały czas na przaystanku i po chwili jakby nigdy nic odjechała. DLACZEGO NIKT NIE KONTROLUJE TAKICH CHAMSKICH ZACHOWAŃ AROGANCKICH ..............?????.

Miało to miejsce dn. 11.03 2020r. na linii nr16 o ok. godziny 12:55

G
Gość
10 marca, 21:02, Gość:

Także zauważyłem w ostatnim czasie że kierowcy ZIM są coraz bardziej chamscy i mają wy[wulgaryzm] w pasażerów. Zachowują się jakby to był ich prywatny autobus a nie środek transportu publicznego. Oczywiście są także mili i kulturalni kierowcy ZIM ale niestety jest ich garstka.

Jeżdżę 30 lat mzk do pracy i jakoś nie spotkałam niekulturalnych kierowców, ale pasażerów mnóstwo.

Pozdrawiam kierowców.

G
Gość
11 marca, 14:26, Gość:

Swoją drogą ciekawe czy kierowca autobusu o którym mowa w tym artykule miał krawat :D. Bo w MZK są takie ananasy co go nie noszą, mimo obowiązku od 1 października do 31 maja, to tym warto się również zająć szanowny ZIM-ie!

Nie masz większego problemu od krawata u kierowcy?

R
Rysiek

Dajcie spokój kierowcom bo nie długo to nie będzie miał Wam kto jeździć-zobaczycie!

C
Czarek
10 marca, 19:49, Gość:

Najlepsza jest gruba „pani” w pks211 ni to konduktorka czasami kieruje autobusem zawsze na pętli nie wpuszcza ludzi bo jedzie sobie przystanek dalej i podjeżdża w ostatniej chwili wstyd dla PKS u

11 marca, 9:19, Gość:

Super.

To ona konduktorka czy kierowca ta gruba a może 15 w 1 jak dział przewozów planuje to jeździ i tu i tu ciekawe co jeszcze robi?

G
Gość

Swoją drogą ciekawe czy kierowca autobusu o którym mowa w tym artykule miał krawat :D. Bo w MZK są takie ananasy co go nie noszą, mimo obowiązku od 1 października do 31 maja, to tym warto się również zająć szanowny ZIM-ie!

G
Gość

Ja pasażer baaaardzo przeszkadzam siedząc w autobusie na pętli w deszczową pogodę ?

G
Gość
10 marca, 19:49, Gość:

Najlepsza jest gruba „pani” w pks211 ni to konduktorka czasami kieruje autobusem zawsze na pętli nie wpuszcza ludzi bo jedzie sobie przystanek dalej i podjeżdża w ostatniej chwili wstyd dla PKS u

Super.

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza
Dodaj ogłoszenie