Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Market Jula w Słupsku spodobał się klientom

Zbigniew Marecki [email protected]
Market Jula w Słupsku spodobał się klientomUwagę klientów w markecie Jula przyciąga m.in. zupełnie nowa oferta towarowa, która do tej pory nie była dostępna na słupskim rynku.
Market Jula w Słupsku spodobał się klientomUwagę klientów w markecie Jula przyciąga m.in. zupełnie nowa oferta towarowa, która do tej pory nie była dostępna na słupskim rynku. Kamil Nagórek
W ciągu trzech pierwszych dni działalności marketu Jula w Centrum Handlowym Jantar w Słupsku odwiedziło go 15 tysięcy klientów. - To wielki sukces naszej firmy - mówią jej przedstawiciele.

Szwedzki multimarket Jula, który jest przede wszystkim sklepem dla osób zajmujących się majsterkowaniem, działa w Słupsku od 18 maja. To szósty sklep tej sieci w Polsce, która działa w naszym kraju od sześciu miesięcy. Klienci Juli mogą wybierać spośród przeszło 13 tysięcy produktów z różnych branż: dla majsterkowiczów, zapalonych wędkarzy, motocyklistów, mechaników amatorów, wielbicieli plenerowych wycieczek i żeglarzy.

- Planując ekspansję w Polsce byliśmy bardzo ciekawi jak nasz pomysł na multimarket sprawdzi się w miastach, w których populacja oscyluje w granicach 100 tysięcy mieszkańców. Po rozpatrzeniu kilku lokalizacji nasz wybór padł właśnie na Słupsk, który dzięki swojemu położeniu, rozwojowi i charakterystyce wydał nam się idealny - mówi Daniel Adamiuk, country manager Juli.

Czytaj też: Centrum Handlowe Jantar w Słupsku jest większe

Pierwsze trzy dni działalności Juli w Słupsku pokazały, że ten wybór był właściwy.

- W tym czasie odwiedziła nas rekordowa liczba 15 tysięcy klientów. Byli wśród nich nie tylko mieszkańcy Słupska i regionu słupskiego, ale także mieszańcy Koszalina, a nawet okolic Bydgoszczy. Z naszej perspektywy najważniejsze było to, że niektórzy klienci kupowali u nas po kilkanaście rożnych urządzeń, które niebawem pojawiły się w wielu lokalnych sklepach albo na Allegro. To świadczy, że mamy atrakcyjne ceny, do których niektórzy handlowny mogą jeszcze dołożyć własną marżę - mówi Anna Dylińska z firmy Inmedia, która reprezentuje sieć Jula.

Jej informacje pokrywają się ze spostrzeżeniami naszych dziennikarzy, którzy w pierwszych dniach działalności Juli w Słupsku zaobserwowali, że w jej sklepie robili duże zakupy niektórzy właściciele mniejszych sklepów w regionie o podobnym profilu. Zachęcały ich do tego promocje oraz różne atrakcje przygotowane z okazji otwarcia. Uwagę klientów przyciągały nie tylko zestawy upominków i poczęstunki, ale także zupełnie nowa oferta towarowa, która do tej pory nie była dostępna na naszym rynku.

Jula w Słupsku:

  • powierzchnia - ponad 3.000 m2
  • asortyment - ponad 13.000 produktów, w tym marki własne niedostępne w innych sklepach
  • zatrudnienie w sklepie - 30 pracowników (dodatkowo firmy zewnętrzne)
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza