Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Na policjanta czekasz dłużej niż 10 minut? Możesz się poskarżyć

Piotr Kawałek
Możesz poskarżyć się na działalność policjantów.
Możesz poskarżyć się na działalność policjantów. Fot: Archiwum
Policja chce poprawić jakość obsługi interesantów. Jeśli funkcjonariusz nie przyjmuje zgłoszenia dłużej niż dziesięć minut, można samemu je przyspieszyć.

Jeżeli stałeś się ofiarą przestępstwa lub wykroczenia i na przyjęcie zawiadomienia czekasz dłużej niż dziesięć minut, możesz zadzwonić do komendanta lub jego zastępcy. To ma przyspieszyć załatwienie sprawy.

- Chodzi o usprawnienie obsługi interesantów, którzy osobiście przyjdą zgłosić przestępstwo na komisariat - mówi Robert Czerwiński, rzecznik policji w Słupsku. - Czasem zdarza się, że czas oczekiwania jest dłuższy, co nie wynika z niechęci funkcjonariuszy do przyjęcia zgłoszenia, ale przede wszystkim z nawału pracy.

Jeżeli pokrzywdzony zadzwoni do komendanta lub jego zastępcy i nadal będzie czekał na zgłoszenie, może poskarżyć się bezpośrednio z policjantami z komendy wojewódzkiej w Gdańsku pod specjalnym numerem telefonu: 723 695 574.

Czekasz ponad 10 minut? Dzwoń

I komisariat w Słupsku, ul. Reymonta, komendant 059 842 44 73, zastępca 59 848 06 40, d II komisariat w Słupsku, d komendant 59 842 43 18, zastępca 59 848 02 40, d komisariat w Ustce komendant 59 815 27 05, d komisariat w Główczycach, komendant 59 811 46 48, komisariat w Kępicach, komendant 59 858 51 71. Od godziny 15.30 dzwonić na numer oficera dyżurnego 59 842 64 88.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza