- Zrealizujemy każde, nawet najdziwniejsze zlecenie - zapewniają przedstawiciele firmy.
Katarzyna Matusiak i jej mąż Paweł postanowili zarabiać na siebie. Rodzaj działalności to był świadomy wybór, a organizacją szczegółów zajął się pan Paweł.
- Firma istnieje dopiero od miesiąca, ale do wejścia na rynek przygotowywaliśmy się prawie cztery lata - mówi Katarzyna Matusiak.
Przygotowując się do startu rynkowego nie korzystali z pożyczek i dotacji z urzędu pracy. - W kwietniu zrobiliśmy rozeznanie i dowiedzieliśmy się, że bezzwrotną pożyczkę na założenie firmy możemy otrzymać w listopadzie. To dla nas zbyt długi okres czasu - zaznacza Matusiak.
Czytaj także: Nasza akcja - sposób na biznes. Pomysł na wnętrza i strony internetowe
Z lokalizacją firmy firmy państwo Matusiakowie mieli ułatwione zadanie. Mieszkają w domu jednorodzinnym, w którym jeden z pokoi przeznaczyli na biuro. Potrzebowali jeszcze telefonów i komputera z szybkim łączem internetowym - całość zamknęła się kwotą 5 tysięcy złotych. - Reszta należy do naszej operatywności - podkreślają małżonkowie.
Pan Paweł z wykształcenia jest gastronomikiem i dość dobrze zna branżę weselną. Jak mówi zauważył lukę na rynku w kompleksowym organizowaniu ślubów i wesel. - Coraz więcej osób skarży się na brak czasu. Tymczasem samodzielne organizowanie ślubu i wesela to spory wysiłek organizacyjny - tłumaczy pełnomocnik firmy Magic Celebration. - W trakcie tego rekonesansu okazało się, że także sama branża weselna jest zainteresowana takimi usługami.
W swojej działalności młoda firma chce iść nie na ilość, ale na jakość. - Klient, podpisując z nami umowę na zorganizowanie wesela, nie musi już się niczym zajmować. Pozostaje mu tylko akceptowanie, lub nie, naszych propozycji - mówi Paweł Matusiak.
Czytaj także: Nasza akcja - Sposób na biznes. Pierwszy fitness klub w Ustce
Każdy klient otrzymuje osobistego konsultanta, którego zadaniem jest kontakt z zamawiającym i przedstawienie mu propozycji poszczególnych punktów wesela. Firma bierze na siebie takie elementy, jak stylizacja panny młodej i pana młodego, aranżacja wnętrz weselnych, transport, obsługa kamerzysty i fotografa, zapewnienie muzyki i oczywiście uczta weselna, a potem poprawiny. - Jeśli nasz klient będzie niezadowolony z któregokolwiek z tych elementów, to adresatem reklamacji jesteśmy tylko my, jako główny organizator - wyjaśnia pan Paweł.
- Ale czy taka kompleksowa obsługa weselna nie jest droższa od samodzielnego zorganizowania uroczystości - pytamy.
- W najdroższym wariancie klient otrzyma to samo, gdyby organizacją wesela zajął się sam - zapewnia przedstawiciele "Magic Celebration".
Dla wygody klienta firma wyda niebawem specjalny katalog, w którym zawartych będzie kilkaset ofert lokali, salonów kosmetycznych i fryzjerskich, firm transportowych, kamerzystów i fotografów, słowem tych firm, które mają coś wspólnego z branżą weselną. Katalog ma ułatwić klientom wybór oferty.
Czytaj także: Nasza akcja – sposób na biznes. Zaprojektuję każdy ogród
- To wydawnictwo będzie naszą ofertą, a zarazem inwestycją. Na jego wydaniu zamierzamy zarobić pieniądze na rozkręcenie działalności. Bo chcemy organizować nie tylko wesela, ale również wszelkie imprezy rodzinne i towarzyskie - podrkreślają młodzi przedsiębiorcy.
Zainteresowani kontaktem z firmą "Magic Celebration" mogą dzwonić na numer: 721 715 546. Można także napisać list elektroniczny na adres: [email protected].
Sposób na biznes
W naszym cyklu chcemy pokazać tych, którzy niedawno założyli swoją małą firmę. Każdą z opisanych firm odwiedzimy po pewnym czasie i sprawdzimy, jak sobie radzi.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?