Farmaceuta, aby mógł udzielić pacjentowi wartościowej porady i zaproponować najlepszy lek, musi poznać jego indywidualne potrzeby. Służy temu szereg pytań, które określają precyzyjne potrzeby i pomagają w zachowaniu bezpieczeństwa. Niestety, problemy na poziomie komunikacji często powodują, że jedna ze stron (lub obydwie) nie są w pełni usatysfakcjonowane.
Trudności wynikają zwykle z braku pełnego zrozumienia intencji farmaceuty i dlatego ważnym celem „opieki farmaceutycznej” jest edukacja pacjentów. Mało kto zdaje sobie sprawę, że farmaceuta to jedyny fachowy pracownik służby zdrowia, do którego pacjent dostaje się bez problemu.
Pani magister nie tylko mówiła o znaczeniu dobrej komunikacji między pacjentem a farmaceutą, ale również wyczerpująco odpowiadała na pytania osób obecnych na spotkaniu. Spotkanie przebiegało w miłej i przyjaznej atmosferze.
Czytaj także na GP24:
- Rozpoznaj słupskie ulice (quiz)
- Na parkingu Galerii Słupsk zapalił się samochód (zdjęcia)
- Wodna bitwa na ulicach Słupska (zdjęcia)
- Pożar magazynów w Słupsku (zdjęcia
- Jak wypełnić formularz 500 plus
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?