MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Po mieście i na bezdroża

Redakcja
Czy bulwarowa terenówka z napędem na czery koła, z ceną od 57.900 zł, przysporzy Fiatowi nowych klientów?
Czy bulwarowa terenówka z napędem na czery koła, z ceną od 57.900 zł, przysporzy Fiatowi nowych klientów?
Większy prześwit, wyższa pozycja kierowcy, a więc lepsza widoczność, napęd na cztery koła i niska cena, jak na auto terenowe.

To atuty fiata sedici.

Pisaliśmy niedawno, że nie tylko w USA i Europie Zachodniej, ale i w Polsce panuje moda na auta terenowe. Co może szokować - za kierownicą tych aut
najchętniej zasiadają panie.

Bo to one doceniają wygodę i bezpieczeństwo. A tych zalet terenówkom, nawet tym bulwarowym, a więc przypominającym tylko z wyglądu owiane legendą jeepy, odmówić nie można. W Polsce terenówki stają się sposobem na wszechobecne na naszych drogach dziury. Dość powiedzieć, że 6 lat temu sprzedano u nas 3.800 takich aut. W zeszłym roku już 12 tysięcy. W tym regresu w sprzedaży nikt nie przewiduje. Na to liczy Fiat.
Wspólnie z Suzuki

W Polsce rozpoczęła się właśnie sprzedaż najnowszego dziecka tego włoskiego koncernu - fiata sedici, którego produkcja ruszyła na Węgrzech - wspólnie z japońskim koncernem Suzuki. To japońska technika ubrana w FIAT-owski strój. Ten włoski SUV znakomicie radzi sobie w miejskim tłoku, na podjazdach na chodniki, na autostradzie i na bezdrożach. Sedici znaczy po włosku 16, czyli 4x4.
Standard: klima, 4 poduszki

Cena tego auta rozpoczyna się od 57.900 zł. To jeden z najtańszych SUV-ów z napędem na cztery koła. A o 4x4 pyta coraz więcej klientów. Sedici oferuje niezły wypas w każdej opcji. Bo w standardzie są już klimatyzacja, cztery poduszki powietrzne, wspomaganie kierownicy, radio CD, elektrycznie sterowane szyby przednie, zdalnie sterowany zamek, komputer pokładowy, ABS. Sporo za taką cenę.

I multijet pod maską

Sedici oferowane jest w dwóch wariantach - dynamic i emotion. I z dwoma silnikami - 1.6 16V o mocy 107 KM (firmy Suzuki) i fiatowski sprawdzony już i oszczędny multijet 1.9 o mocy 109 KM.

Jechałem sedici z multijetem pod maską. Przestronnie, wygodnie, bezpiecznie i pewnie. Tak w kilku słowach można ocenić wrażenia. Ogromnym plusem jest wysokie zawieszenie i napęd 4x4. Jak na SUV-a przystało - nie przeszkadzają dziury na polskich drogach pewnie trzyma się w zakrętach. Pojeździłem też po leśnych wertepach. Tu dopiero można sprawdzić zalety 4x4. Auto dobrze sobie radzi i w takim terenie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza