Pokaz sztucznych ogni w Ustce. Na niebie rozbłysły fajerwerki (zdjęcia, wideo)

Martyna Śliwińska Zaktualizowano 
W sobotni wieczór nad niebem w Ustce rozbłysły sztuczne ognie. W tym roku Lech Fire Festival trwał tylko jeden dzień, a to za sprawą remontu w porcie. Wyjątkowo, zrezygnowano też z formuły konkursu, a jako pierwsza zaprezentowała się firma Grom Zbig. Około 20 minut później fajerwerki w niebo wypuściła firma Surex. Pomimo, że mgła mogła utrudnić oglądanie pokazów, to i tak impreza przyciągnęła tłumy. Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.

Wideo

Materiał oryginalny: Pokaz sztucznych ogni w Ustce. Na niebie rozbłysły fajerwerki (zdjęcia, wideo) - Głos Pomorza

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 29

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
k
krzysiu

W Gdyni kiedyś na inscenizacji bitwy morskiej firma pirotechniczna Click Pyro & Art robiła pokaz efektów specjalnych, które były komponowane z całą imprezą, wyglądało to naprawdę super, nie wiedziałem nigdy, że tym zajmuje się jakaś ekipa od pirotechniki. Do takich spraw jednak musi być ktoś odpowiedni, bo chyba nie tak łatwo wszystko idealnie zgrać, zeby dało taki fajny efekt końcowy

zgłoś
G
Gośka

to urok zamieszkania w mieście turystycznym...coś za coś

zgłoś
G
Gość
W dniu 13.07.2014 o 14:28, ja królewicz ustecki napisał:

jak miasto chce organizować coroczny pokaz fajerwerków to ok,tylko dlaczego jako rdzenny mieszkaniec ok 16 ja już nie mogę zaparkować,chociażby w okolicach swojego bloku, bo stonka razem z gs-ami i gby-ami juz o 16 musi gromadnie przyjechać na wieś i parkować szeroko jak deb***e,ze już się nigdzie wcisnąć nie da. na boga, zróbcie coś z tym,

 


 


 

 

  bo wladze  w ustce zamiast zainwestowac w nowe miejsca

parkingowe w miescinie np. na wczasowej np.parkingi lesne

wola kasowac mandaty za zle parkowanie - łatwie i kasa pewna!

podobnie jest na zachodniej - a o turystow trzeba zadbac bo

uciekaja

zgłoś
g
gość
W dniu 13.07.2014 o 12:11, Magda napisał:

Czesc tez Cie zapamietalam mam na imie Magda jutro koncze o 01:00 możemy się spotkać kolo sceny :) Pozdrawiam

chętnie ale nie jestem z ustki moze dasz mi namiar na fb ??

zgłoś
S
Smerf Maruda

Ratownicy podali dzisiaj temperaturę wody 14 stopni  :o

 

Niestety mieli rację , ale w końcu dzisiaj trzynastego  ;)

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Czas pogonić Platformę , SLD, PSL na śmietnik  historii ,
przełamać się i głosować w najbliższych wyborach na PIS,
pomimo braku sympatii dla Jarka Kaczyńskiego, ale nie ma w Polsce innej siły, mogącej zrobić porządek w Polsce 

 

zgłoś
M
Mateusz

ciekawe dlaczego nikt nie pisze że kierowca autobusu "nord expres" potrącił policjantkę w Ustce cofając wgniótł ją w auto stojące za nim  

zgłoś
K
KGB

Usowaja wpisy nie zla komuna !

zgłoś
G
Gość
W dniu 03.07.2014 o 06:19, lewatywa napisał:

 Zgadza się!Nie mniejszą tragedią jest doprowadzenie falochronów do straszliwej dewastacji.Piszesz nikomu pod nogami.Latem w tym miejscu mogło by przebywać setki ludzi i co ?Gdyby akurat wtedy się zarwało? 

 

 

co za bzdury i kretynizmy?co ma remont do np 3 dni festivalu?nic.zreszta jaki remont.te pajace nic nie robia.rozgrzebali i tyle

 

zgłoś
B
Banan

Świetny pokaz ale czy ktoś poda tytuły tych piosenek?.
 

zgłoś
j
ja królewicz ustecki

jak miasto chce organizować coroczny pokaz fajerwerków to ok,tylko dlaczego jako rdzenny mieszkaniec ok 16 ja już nie mogę zaparkować,chociażby w okolicach swojego bloku, bo stonka razem z gs-ami i gby-ami juz o 16 musi gromadnie przyjechać na wieś i parkować szeroko jak deb***e,ze już się nigdzie wcisnąć nie da. na boga, zróbcie coś z tym,

zgłoś
u
ustka-pustka

co za bzdury i kretynizmy?co ma remont do np 3 dni festivalu?nic.zreszta jaki remont.te pajace nic nie robia.rozgrzebali i tyle

zgłoś
g
gosc
W dniu 13.07.2014 o 11:48, Key napisał:

Drugi pokaz naprawdę świetny :-) Podziękowania dla Policji oraz innych służb. Dawno nie wyjechałem z Ustki tak szybko. W każdej miejscowości radiowòz :-) Good Job :-)

zapomnieliście dodac kupe pijanych kierowcow,deb***i.

zgłoś
<kudłata>

Najlepsze były kłębiaste chmury deszczowe! byly super.

zgłoś
M
Magda

Potem pójdziemy do Ciebie ok ?

zgłoś
M
Magda

Czesc tez Cie zapamietalam mam na imie Magda jutro koncze o 01:00 możemy się spotkać kolo sceny :) Pozdrawiam

zgłoś
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3