Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Polska Korporacja Finansowa Skarbiec Sp. z o.o. cieszy się zasłużonym zaufaniem Klientów już od 9 lat

Redakcja
Większość Polaków nie ufa bankom. Choć powierzamy im pieniądze, w umowach z bankami czujemy się słabszą, mniej kompetentną stroną. To m.in. wynik skomplikowanych, wielostronicowych umów, które dla przeciętnego konsumenta są po prostu niezrozumiałe. Takie wnioski płyną z badań, zleconych przez UOKiK oraz z debaty, jaką Urząd zorganizował na temat sytuacji konsumenta na rynku usług bankowych. I choć banki są instytucjami komercyjnymi, za usługi których płacimy bardzo duże pieniądze, bywa że w kontaktach ze swoim bankiem czujemy się bardziej jak petent w urzędzie, niż jak klient. Korporacja Skarbiec od dawna dba by w placówkach z należytym szacunkiem odnosić się do Klientów.

Oprócz opasłych umów, klienci banków skarżą się najczęściej na bardzo dużą ilość formalności, zaświadczeń i dokumentów, które trzeba przedkładać nawet we własnym banku, gdy chce się załatwić jakąś nawet drobną sprawę (znów podobieństwo z urzędami) oraz nieprofesjonalną obsługę.
Duża część klientów jest również przekonana, że banki przedstawiając swoje produkty - lokaty, kredyty, karty - świadomie zatajają przed potencjalnymi klientami wszystkie "minusy" tych produktów, które mogą być dla konsumenta niekorzystne, a wręcz finansowo groźne. - Brak wystarczającej wiedzy i umiejętności wyrażenia swoich potrzeb są dla konsumentów przeszkodą w satysfakcjonującym uczestnictwie na rynku usług bankowych - stwierdził Jarosław Król, wiceprezes UOKiK.

UOKiK w ostatnim czasie przeprowadził w bankach kontrole dotyczące przestrzegania praw konsumentów. Wziął pod lupę m.in. opłaty naliczane przy używaniu kart płatniczych i kredytowych. Jeden z banków - Getin Bank - został nawet ukarany niemal 2 milionową karą.

Dlaczego zatem Polska Korporacja Finansowa Skarbiec cieszy się tak dużym zaufaniem i zainteresowaniem Klientów? Odpowiedzi na te pytani dają nam fora internetowe. Klienci wskazują przede wszystkim na przejrzystość zasad, umów i współpracy. Klient od początku wie czego się może spodziewać, ile wynosi rata w przy określonym okresie spłaty.

Dobra Pożyczka jest produktem ze stałą wysokością oprocentowania 2,99%* w skali roku. To również to odejście od bez zbędnych formalności i zaświadczeń z ZUS czy Urzędu Skarbowego. To wreszcie przyjęta przez Skarbiec PKF polityka, w imię której nie dyskryminuje się osób wpisanych do BIK. Negatywny wpis do Biura Informacji Kredytowej nie dyskwalifikuje w staraniu się o pożyczkę.

Klienci cenią sobie również niezwykle dokładny kalkulator dostępny na stronach PKF Skarbiec, który w odróżnieniu do innych kalkulatorów pokazuje nam dokładnie wysokość raty jaką przyjdzie nam spłacać. Dlatego zachęcamy do korzystania z wygodnego kalkulatora rat PKF Skarbiec .

Do Państwa dyspozycji

PKF Skarbiec

udostępnia aż 33 oddziały w całej Polsce. Zapraszamy! Dla wygodny Klientów uruchomiona została również infolinia nr tel: 801 003 160 - klienci indywidualni oraz 608 921 608 - klienci instytucjonalni. Polska Korporacja Finansowa Skarbiec zachęca również do korzystania ze strony internetowej www.dobrapozyczka.com.pl

*RRSP dla przyjętych założeń wynosi 7,08%.
**Koszt połączenia wg stawki operatora.
Niniejszy artykuł nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.


emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza