Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Prawdziwa gratka dla miłośników jednośladów na koniec sezonu. Polskie firmy rowerowe spróbują zdobyć wymagający rynek

Jerzy Mosoń
Jerzy Mosoń
Polskie rowery w niczym już nie ustępują konkurencji. Nowy katalog pomoże im podbić rynki niderlandzki, belgijski i luksemburski
Polskie rowery w niczym już nie ustępują konkurencji. Nowy katalog pomoże im podbić rynki niderlandzki, belgijski i luksemburski 123rf.com/profile_meinzahn'
Podobno jeśli mieszkańcy tych kilku państw polubią daną markę rowerową, to jest ona w stanie zawojować każdy światowy rynek. Polska Agencja Inwestycji i Handlu postanowiła właśnie dać wędkę, by polscy producenci mogli złowić najbardziej pożądanych klientów. Zadanie trudne, a i czasu zostało już niewiele.

Spis treści

Tylko do końca listopada 2023 r. przedstawiciele rodzimej branży rowerowej mogą zgłaszać swoje firmy do specjalnego katalogu promującego polskie marki w Beneluksie – informuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH).

Polskie jednośladu mogą konkurować z najlepszymi

Polska Agencja Inwestycji i Handlu we współpracy z wydawnictwem VMN media przygotowuje katalog polskich producentów z branży rowerowej. Chodzi o projekt mający na celu promocję polskiego sektora rowerowego w Beneluksie – donosi agencja. Choć polskie marki to nawet 1/10 europejskiego tortu, dotychczas nie zdobyły odpowiedniego uznania na najtrudniejszym terenie, w tym w krajach Beneluksu, gdzie rynek uważany jest za najbardziej wymagający. Czas to zmienić.

Belgowie i Niderlandczycy zasługują na to, by pojeździć na polskich dwóch kółkach

Przedmiotem projektu prowadzonego przez ZBH Amsterdam jest kampania promująca polski sektor rowerowy. W jej ramach mają ukazać się trzy raporty na łamach wydawnictwa bike-eu.com oraz w newsletterze Bike Europe. Ma to być materiał dostępny zarówno on-line, jak i w formie drukowanej, dystrybuowany do potencjalnych partnerów przed oraz w trakcie trwania wydarzeń branżowych, wspomagający promocję polskich marek w Belgii, w Niderlandach i w Luksemburgu. Celem akcji jest również nawiązanie relacji biznesowych z przedsiębiorcami z tych rynków.

Co zrobić, by mieć szansę na promocję? Menedżerowie nie mają już dużo czasu

Każde z przedsiębiorstw ma do dyspozycji jedną stronę katalogu w układzie według wzoru. Wypełnienie formularza oraz zamieszczenie materiałów graficznych będą równoznaczne ze zgodą na ich publikację na stronie PAIH oraz na łamach wydawnictwa bike-eu.com. Zainteresowane firmy powinny wypełnić formularz w języku angielskim, w terminie do 30 listopada 2023 r. Ewentualne pytania można kierować do Adrianny Kłoszewskiej, e-mail: [email protected].

Już teraz jest o co walczyć. Rynek jeszcze urośnie
Jak donosi Polskie Stowarzyszenie Rowerowe, Polska jest obecnie w czołówce europejskich producentów rowerów. Nad Wisłą powstaje rocznie nieco ponad 1,1 mln jednośladów bez silnika spalinowego Z kolei według prognoz Polskiego Instytutu Ekonomicznego, wartość europejskiego rynku rowerowego, w latach 2023 – 2028 wzrośnie z 25,08 mld USD do 39,8 mld USD.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Prawdziwa gratka dla miłośników jednośladów na koniec sezonu. Polskie firmy rowerowe spróbują zdobyć wymagający rynek - Strefa Biznesu

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza