Naszym celem jest promowanie czytelnictwa w szkołach, czyli wśród dzieci i młodzieży. Nikogo nie trzeba przekonywać, że w dzisiejszym świecie informacja to bardzo cenny towar, a wiadomości lokalne stają się towarem unikatowym.
Lokalna historia, kultura, rozrywka wreszcie informacja, to wyróżnia nas na tle rynku prasowego. Mecenas Wiedzy: taki tytuł nadamy przedsiębiorcom i instytucjom, którzy zdecydują się na ufundowanie prenumeraty "Głosu Pomorza" dla wybranych przez siebie szkół. Ale to nie tylko możliwość używania takiego tytułu.
W ramach przedsięwzięcia będziemy organizować wspólne akcje i prezentować je na łamach naszej gazety. Jakie akcje? Społeczne, ekologiczne, charytatywne, sportowe i kulturalne. Taka formuła pozwoli zbudować pozytywny wizerunek wszystkich uczestników przedsięwzięcia w lokalnym środowisku, w którym funkcjonują.
Mecenasom przysługiwać będą realne biznesowe korzyści. Mogą liczyć na specjalny pakiet promocyjny realizowany przez wydawcę naszej gazety. O akcji będziemy informować w kolejnych wydaniach, a szczegółowo zaprezentujemy ją już w najbliższy piątek.
Liczymy, że akcja zbliży do siebie wszystkich jej uczestników - szkoły, fundatorów i gazetę. Propozycja adresowana jest zarówno do wszystkich miast regionu, jak i bardziej lokalnych społeczności.
Kontakt
Wszelkich informacji dotyczących akcji w słupskiej redakcji "Głosu" udziela Katarzyna Głodek, tel. 59 848 81 16 lub kom. 697 770 128, e-mail: [email protected].
Komentarz
Głos pragnie zaprosić firmy i instytucje do udziału w szczególnym przedsięwzięciu. Celem naszej akcji jest promocja czytelnictwa w szkołach wśród dzieci i młodzieży. Nie wszystkie szkoły w trudnym obecnie okresie dysponują środkami na zakup prasy do swoich klas oraz bibliotek.
Tymczasem "Głos" to dzisiaj podstawowy i najważniejszy nośnik informacji lokalnej nie tylko o wydarzeniach, ale i inicjatywach społecznych, miejscowej kulturze oraz historii i tradycji. Zwłaszcza te ostatnie akcenty znajdują na naszych łamach coraz więcej miejsca, co jest wartością unikatową na lokalnym rynku czytelniczym.
W ramach akcji przewidzieliśmy także wiele działań promujących czytelnictwo prasy i książek, które w obecnym czasie przeżywa kryzys. W pewnym stopniu przez brak dostępu do nich. Chcemy spróbować to zmienić na naszym terenie, wykorzystując nasze atuty - bliskość i lokalność czytelnika. Nasza akcja to także świetna okazja do niestandardowej promocji i działań kreujących pozytywny wizerunek naszych partnerów.
Krzysztof Nałęcz
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?