Elżbieta Kozieł zaczęła pracę jako sekretarz z dniem 1 stycznia 2019. Wcześniej wygrała konkurs. Już na tym etapie były wątpliwości, czy spełnia wymóg 2-letniej pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym. Formalnie była zatrudnienia jako inspektor do spraw administracji architektoniczno-budowlanej w miasteckim oddziale zamiejscowym Starostwa Powiatowego w Bytowie, a nie na kierowniczym stanowisku. Starosta bytowski Leszek Waszkiewicz wydał jednak zaświadczenie (przed rozstrzygnięciem konkursu), w którym napisał, że Elżbieta Kozieł sprawowała w Miastku faktyczne funkcje kierownicze (choć wcześniej nie poparte żadnym dokumentem – dop. redakcji). Ówczesny radny prawny urzędu Krzysztof Wojdygowski wydał opinię prawną, że w związku ze stanem faktycznym i potwierdzeniem starosty, Elżbieta Kozieł spełnia warunek.
- Komisja konkursowa uznała, tak jak i ja, że pani Elżbieta Kozieł spełnia wszystkie warunki do zatrudnienia na stanowisku sekretarza. Potwierdził to starosta oraz radca prawny. Zgłosiłam zastrzeżenie do tych pokontrolnych ustaleń. Nie będą szukała nowego sekretarza, bo nie ma takiej potrzeby. Pani Elżbieta Kozieł jest bardzo dobrym pracownikiem. Poza tym, za kilka miesięcy miną dwa lata pracy na stanowisku sekretarza – mówi Danuta Karaśkiewicz, burmistrz Miastka.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?