- Znowu ktoś ma w nosie mieszkańców. Czy nie da się zmienić tej decyzji? - zadzwonił do nas w tej sprawie zdenerwowany Czytelnik. - Zawsze na miejscu mogłem wyjaśnić wątpliwości dotyczące rachunku, poprosić o nową fakturę. A teraz?
- A teraz wszystkie czynności prowadzone dotychczas przez Biuro Obsługi Klienta w Sławnie zostaną przejęte przez BOK Słupsk mieszczący się przy ul. Moniuszki 1 - odpowiada Izabela Dyguła, rzecznik prasowy Pomorskiego Oddziału Obrotu Gazem
Izabela Dyguła przypomniała jednocześnie, że klienci o przeniesieniu biura w Sławnie byli informowani począwszy od marca tego roku.
Skąd taka decyzja? Powodem, według spółki, ma być zmniejszająca się liczba klientów odwiedzających biuro w Sławnie i wprowadzenie w życie przez gazownię tak zwanego programu optymalizacji sieci biur.
- Mamy nadzieję, że decyzja o przeniesieniu biura nie będzie dla odbiorców uciążliwa - czytamy w oświadczeniu rzeczniczki POOG. - Odległość do Słupska wynosi 28 km. PKS i PKP zapewnia dobrą komunikację pomiędzy miastami. Pragniemy zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, by dotychczasowi Klienci BOK w Sławnie nie odczuli uciążliwości związanych z przeniesieniem biura.
Oferujemy naszym odbiorcom korzystanie z nowoczesnych narzędzi komunikacji (e-BOK, e-Faktura, call center). Jednocześnie zapewniamy, że sprawę będziemy na bieżąco monitorować i reagować na miarę naszych możliwości na ewentualnie pojawiające się sygnały ze strony klientów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?