Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Słupscy radni dobrze mówią o APR, ale i tak chcą zlikwidować spółkę

(olo)
Centrum Informacji Turystycznej, które jest prowadzone przez Agencję Promocji Regionalnej "Ziemia Słupska”.
Centrum Informacji Turystycznej, które jest prowadzone przez Agencję Promocji Regionalnej "Ziemia Słupska”. Łukasz Capar
Na wtorkowym posiedzeniu komisji oświaty, kultury, sportu i turystyki słupscy radni wysłuchali sprawozdania prezesa Agencji Promocji Regionalnej Ziemia Słupska z działalności za ostatnie miesiące.

Mówiono między innymi o Amber Cupie i wyścigach samochodowych w środku miasta, czyli imprezie Night Power, która do Słupska zawitała po raz pierwszy. W sumie wymieniono kilkadziesiąt imprez.
- Ze wszystkich 60, które nam przedstawiono, tylko 20 miało autorski charakter - ocenia Krystyna Danilecka-Wojewódzka, przewodnicząca komisji.

- Reszta to były wydarzenia, które APR zwyczajnie współorganizowała albo jedynie objęła patronatem. Niemniej jednak przyjęliśmy informację o tym, co zrobiono. Niektóre z tych dokonań zyskały nawet nasze uznanie. Mnie na przykład podobała się inscenizacja wybuchu powstania warszawskiego. Według oceny radnych w działaniach spółki daje się odczuć nowych duch. Głównie za sprawą nowego wiceprezesa Jacka Szuby.

Czy to oznacza, że APR zostaje? Przypomnijmy, że w lutym radni przegłosowali uchwałę intencyjną w sprawie likwidacji tej miejskiej spółki. Prezydent Maciej Kobyliński wówczas odmówił i zapowiedział nawet, że wprowadzi plan naprawczy.

- Radni nie zmienili stanowiska tej sprawie - zaznacza Krystyna Danilecka-Wojewódzka. - Podtrzymujemy nasze zdanie i czekamy na realizację tej uchwały o likwidacji agencji promocji przez prezydenta.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza