ZTM uważa, że osiemdziesiąt procent biletów okresowych sprzedawanych jest w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Kołłątaja.
- Wiemy, że nie wszyscy będą z tego zadowoleni. Ale dajemy coś w zamian. COK będzie czynne przez dwanaście godzin dziennie i dodatkowo przez pięć godzin w sobotę - mówi Marcin Grzybiński, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Słupsku.
Na miejscu mają być czynne cały czas dwa stanowiska - w godzinach szczytu trzy.
- To może być utrudnienie głównie dla naszych klientów mieszkających na przykład na osiedlu Niepodległości. Jednak Słupsk nie jest dużym miastem i jedna wycieczka w miesiącu w celu kupienia takiego biletu nie wydaje się zbyt uciążliwa - uważa Marcin Grzybiński.
Zarząd Transportu Miejskiego w Słupsku zapowiada, że w niedalekiej przyszłości planowane jest wprowadzenie w mieście biletu elektronicznego. Ten będzie można doładowywać w różnych punktach. Taka sieć miałaby być równomiernie rozłożona w całym mieście.
Uwagi w sprawie nowego pomysłu można kierować za pośrednictwem strony www.ztmslupsk.pl.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?