Według wstępnego podsumowania o ponad 23,34 proc. nastąpił przyrost obrotu w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Jak informuje kierownictwo spółki Plast-Box to konsekwencja rozszerzania działań i ekspansji spółki na kraje europejskie. Sprzedaż eksportowa w drugim kwartale 2011, w porównaniu do drugiego kwartału 2010 roku, wzrosła o 21,14 proc.
- Staramy się wyjść poza rodzimy rynek i wzmocnić naszą markę także w innych krajach. W dalszym regularnym zwiększaniu przychodów ma nam pomóc otwarta na początku września nowa fabryka w Czernihowie na Ukrainie - mówi Grzegorz Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Plast-Boksu.
Czytaj też: Słupski Plast-Box umacnia się na Ukrainie
Według szacunków spółki poziom sprzedaży produktów wyprodukowanych w starej i nowej fabryce w Czernihowie do końca 2011 wzrośnie do ok. 30 mln zł.
Łączny wzrost sprzedaży spółki Plast-Box za pierwsze półrocze 2011 roku w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym wynosi 19,52 proc., z czego 25,33 proc stanowi przyrost sprzedaży w kraju, a 13,81 proc. z eksportu.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?