Polska Agencja Imprez Masowych przedstawiła sprawozdanie z imprezy Studencka Miss Polski, jaka odbyła się 14 lutego w słupskiej hali "Gryfia".
Zdjęcia i wideo ze Studenckiej Miss Polski w Słupsku
Realizacja telewizyjna z użyciem ośmiu kamer oraz dodatkowo ramienia kamerowego zapewniła najwyższy poziom realizacji wizji. Łącznie przy realizacji Gali, która zaskoczyła widzów okazałą formą sceniczną, pracowało 112 osób.
Oglądalność programu premierowego - relacji z wyborów - na antenie ogólnopolskiej telewizji TV4 wyniosła łącznie 5,6% udziałów w grupie 16-49 lat. Dotychczas najlepiej oglądane programy TV4 gromadziły widownię na poziomie 2,23%. W związku z tym poziom oglądalności słupskiego wydarzenia uznano za duży sukces.
Łącznie czterodniowa kampania promocyjna w ramach zapowiedzi programu (obie części audycji premierowej z Gali oraz dotychczasowe dwie powtórki programu) ściągnęła przed telewizory aż 1.622.250 widzów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?