Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Szczecin: Lubimy spędzać czas na zakupach

Piotr Jasina [email protected] 91 481 33 34
Nie tylko dla samych zakupów odwiedzamy centra, lubimy spędzać czas wędrując po handlowych galeriach.
Nie tylko dla samych zakupów odwiedzamy centra, lubimy spędzać czas wędrując po handlowych galeriach. Fot. Andrzej Szkocki
Centrum Galaxy odwiedziło w ubiegłym roku około 12 milionów osób, Kaskadę - 9 milionów.

Cnetra handlowe odwiedzają niewyobrażalne tłumy ludzi. Rekordowe pod tym względem jest Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy. Ale milionowe rzesze zaglądają także do Kaskady.

 

- Każdego miesiąca przez nasze galerie, punkty usługowe, kina przewija się około 1 miliona zwiedzających - potwierdza Joanna Dybowska, manager ds. marketingu CHR Galaxy. - Nieco mniej w miesiącach letnich, więcej w grudniu. W sumie rocznie odnotowujemy około 12 mln zwiedzających. Przez 9 lat instnienia naszego centrum zawitało tu 140 mln zwiedzających.

W Galaxy funkcjonuje 170 sklepów, jest multikino, kręgielnia itd.

 

Centrum handlowe Kaskada dziennie odwiedza średnio 25 tysięcy osób. Ale i tutaj w grudniu, czyli miesiącu przedświątecznej gorączki zakupowej padały rekordy. W najbardziej tłoczne dni przewijało się przez centrum do 40 tysięcy osób.

W ciągu roku Galeria Kaskada odnotowała 9 mln zwiedzających.

Trudno się dziwić. Kaskada to przecież ponad 140 sklepów restauracji i punktów usługowych. Centrum ma 43 tys. m kw. powierzchni sprzedaży.

Otwarty w listopadzie ub.r.Outlet Park Szczecin jeszcze nie może pochwalić się rocznymi statystykami odwiedzin. Ale już po niespełna 2 miesiącach widzieliśmy, że jest to miejsce chętnie odwiedzane.

Dyrektor centrum wyprzedaży Mariusz Machnicki przyznaje, że już po kilku dniach od otwarcia przecierał ze zdumieniem oczy widząc, ile osób tu zagląda.

- Zakładaliśmy, że w pierwsze dni odwiedzi nas około 60 tysięcy osób - dodaje. - Tymczasem odnotowaliśmy 100 tysięcy zwiedzających. Od 7 do końca listopada Outlet Park odwiedziło 257 tys. osób. Do końca grudnia liczba zwiedzających osiągnęła 200 tysięcy. W ostatnie dni zaplanowano bowiem bardzo atrakcyjne imprezy zakupowe.

Centrum wyprzedaży oferuje markowe produkty 30-70 procent taniej od cen w regularnych sklepach. Dodatkowym atutem jest 7-salowe kino Helios i regularna część obiektu, w której mieści się Smyk Mega Store i supermarket Piotr i Paweł.

To pierwsza inwestycja w Polsce łącząca centrum handlowo-rozrywkowe oraz wyprzedażowe.

 

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza