Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Szczecin: To unikatowy outlet w skali kraju

Piotr Jasina [email protected] 91 481 33 34
Szczecin: To unikatowy outlet w skali kraju
Szczecin: To unikatowy outlet w skali kraju
Będą dwa obszary usług i zakupów - wyjaśnia Mariusz Machnicki, dyrektor Outlet Park. W części outletowej klienci będą korzystać z obniżek od 30 do 70 a nawet 90 procent. Ale są też sklepy i kino Helios z cenami regularnymi.

Outlet Park otwarty zostanie 7 listopada. Oprócz ofert najemców będą też konkursy z nagrodami i różne atrakcje w kinie Helios, czy np. w sklepie sieci Piotr i Paweł. Gospodarze liczą, że od środy do soboty centrum odwiedzi około 60 tysięcy klientów. Będzie to tzw. okres otwarcia z bardzo ciekawymi ofertami.

W dniu otwarcia (7 listopada) będzie czynny w godzinach 16-20. Normalnie od poniedziałku do soboty będziemy mogli robić tańsze zakupy w godzinach 10-21, w niedziele od 10 do 21. Kino oraz Piotr i Paweł mają niezależne godziny otwarcia. Dodajmy, że Helios będzie zamknięty jeden dzień w roku - w Wigilię Bożego Narodzenia.

W Zachodniopomorskiem jeszcze takiego centrum nie było. Najbliższe są w Poznaniu i Gdańsku. Dyrektor Outlet Park Mariusz Machnicki dodaje, że nie ma takiego w kraju.

 

 Bo to centrum ma unikatową formułę - wyjaśnia. - Ulokowały się w nim 3 duże sieci, SMYK z odzieżą dziecięcą, supermarket Piotr i Paweł, sklep Kakadu i jeszcze kino Helios. Trudno, by supermarket czy sklep zoologiczny funkcjonowały w formule przecen.

Część outletową właśnie tworzyć będą sklepy bardzo wielu renomowanych marek. Jak chociażby Nike, Tommy, Hilfiger, Adidas, Reebok. Będą dwa salony LPP. Jeden z produktami Reserved Kids, Mohito, drugi - CroppTown i House. Będą też takie marki, jak Lewis, Lee Cooper, Wrangler Lee, Quiosque.

 

 Do tych sklepów będą trafiały nadwyżki produkcyjne, końcówki serii bieżących czy poprzednich kolekcji - dodaje dyrektor. - Będą też produkty powstające specjalnie dla sieci outletowych, odzież lub obuwia unikatowe, pojedyncze egzemplarze, które nie weszły do kolekcji. Producenci i dystrybutorzy robią proste kalkulacje. Magazynowanie bowiem takich towarów kosztuje. Lepiej obniżyć cenę i je sprzedać.

Dyrektor zapewnia, że codzienne przeceny będą w granicach od 30 do 70 procent. Ale najemcy zapowiadają specjalne imprezy zakupowe z dodatkowymi ofertami, z obniżkami sięgającymi nawet 90 proc. Zdaniem naszego rozmówcy, są to sprawdzone formy sprzedaży, praktykowane w takich centrach, w kraju.

 

 Musimy pamiętać o tym, że tańsze zakupy w naszym centrum, nie zawsze oznaczają tanich zakupów - podkreśla dyrektor Outlet Park. - Buty Nike dla przykładu kosztują zwykle w przedziale 300-500 zł. Jeśli przecenimy je o 30 proc., to nadal trzeba będzie wydać w granicach 240-450 zł. Natomiast będą promowane grupy produktów o zdecydowanie niższej cenie, z obniżką 70 procent. Wiem, że w okresie pierwszych dni od otwarcia, będzie można nawet za złotówkę kupić dżinsy.

Gospodarze centrum wyprzedażowego liczą również na klientów z Niemiec i Skandynawii. Strony internetowe outletu od dnia otwarcia będą podawały informacje w języku niemieckim i angielskim.

 

- Marki, które będziemy oferować są znane również w Niemczech - dodaje Machnicki.

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza