Od początku roku do końca października, sprzedaż modeli oznaczonych logo czeskiej marki wyniosła 30 522 szt. To o 2,03% mniej niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Uzyskany wynik pozwolił jednak wyprzedzić drugiego Volkswagena o 8 674 szt.
Przeczytaj także: Skoda wprowadza superba kombi
Udział marki Škoda w rynku, w okresie od stycznia do października wynosi 11,58%. Dla porównania, w analogicznym okresie w 2009 roku osiągnął poziom 11,77%.
W październiku br. najpopularniejszym modelem Škody była Octavia. Na jej zakup zdecydowało się 1 786 nabywców.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?