Pozostałe koszty sfinansowane zostaną ze środków własnych gminy oraz z wpłat właścicieli nieruchomości zakwalifikowanych do realizacji zadania. Na podstawie złożonych przez właścicieli nieruchomości deklaracji, planuje się usunięcie z terenu gminy Kołczygłowy około 150 ton odpadów zawierających azbest.
Wszyscy mieszkańcy, którzy zadeklarowali udział w realizacji zadania, zobowiązani są dokonać we własnym zakresie zgłoszenia robót budowlanych związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest w Wydziale Architektoniczno - Budowlanym Starostwa Powiatowego w Bytowie.
W przypadku jakichkolwiek pytań można kontaktować się z Urzędem Gminy Kołczygłowy pod nr tel. 59 821 39 12 oraz adresem e-mail: [email protected].
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?