- Od ponad miesiąca jest z nimi problem - mówi Andrzej ze Słupska (nazwisko do wiad. red.), klient banku Pekao SA. - Pokwitowania mi są potrzebne, interweniowałem nawet w banku. Odpowiedziano mi, że zabrakło tuszu, ale jego uzupełnienie nie jest sprawą banku i nie wiadomo kiedy znów będzie można otrzymać pokwitowanie.
Pan Andrzej musi korzystać z bankomatów przy ulicy Tuwima, które póki co jeszcze wydają dokumenty potwierdzające wypłatę pieniędzy.
W centrali banku dowiedzieliśmy się, że brak pokwitowań nie jest skutkiem kryzysu gospodarczego na rynku bankowym.
- Nie chodzi też o brak tuszu - mówi Tomasz Bogusławski, rzecznik Pekao SA.
- W bankomatach niemal jednocześnie popsuły się drukarki. Sprawdzamy, co się stało i za kilka dni powinny zostać naprawione.
Bankomaty nadal będą działały. Rzecznik banku PKO SA. informuje jednak, że wszelkie informacje o wypłatach z konta znajdą się w wyciągu, który można otrzymać w placówce banku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?