Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

W Słupskim Inkubatorze Technologicznym mówiono, jak odnieść sukces w biznesie

Monika Zacharzewska [email protected]
Dni Otwartych Funduszy Unijnych przyciągnęły nie tylko przedsiębiorców, ale również młodzież.
Dni Otwartych Funduszy Unijnych przyciągnęły nie tylko przedsiębiorców, ale również młodzież. Łukasz Capar
W środę i czwaretk (7-8 maja) w Słupskim Inkubatorze Technologicznym odbyły się Dni Otwartych Funduszy Unijnych. Było to forum dla przedsiębiorców do wymiany doświadczeń firm, które powstały m.in. dzięki unijnym funduszom.

Jedna z atkich firm jest np. Amber Słupsk Sławomira Chowańca, która działa w Słupsku od roku. - Uzyskałem dotację z programu "Firma mój sukces" i całą przeznaczyłem na sprzęt do obróbki bursztynu - mówi jej szef. - Teraz współpracuję z kilkoma firmami z całej Polski jako podwykonawca.

Obok niego prezentowały się m.in. firma Guga Design otwarta przez młodego słupszczanina, a produkująca niebanalne kocyki, rożki i torby do przewijania dla niemowląt, czy pracownia tradycyjnego haftu.

- W sumie zaprosiliśmy około 30 firm z całego Pomorza. I tych korzystających z różnych form wsparcia przy starcie, jakie my możemy zaoferować, i tych będących na rynku już od lat - mówi Aleksandra Surma z PARR. - Mogły one zaprezentować swoją ofertę, a potem przedsiębiorców zaprosiliśmy na spotkania ze znakomitymi specjalistami od biznesu.

Na zaproszenie organizatorów swoimi doświadczeniami w prowadzeniu renomowanej firmy produkującej j galanterię skórzaną podzieliła się Bożena Batycka, właścicielka najstarszej w tej branży firmy w Polsce - Batycki. - Ja zaczęłam myśleć o biznesie, dopiero gdy zorganizowałam dom - mówiła. - To był rok 1989. Byłam bardzo zdeterminowana, praca pochłaniała mnie i przysłaniała mi świat. Dzisiaj wiem, że błyskawiczny sukces to lata ciężkiej pracy, w której trzeba mieć cel i wiarę.

Tajniki skutecznego marketingu i sekrety dobrej reklamy produktu zdradzała natomiast Dawid Trzeciak. - Sposób na reklamę produkty to m.in stworzenie i opowiadanie jego historii. Ludzie uwielbiają historie - mówił, a konkludując ciekawy pokaz przyznała, że dziś dobra reklama to taka w której konsument nie zorientuje się, że ma do czynienia właśnie z reklamą.

Na koniec bardzo praktycznych rad udzielił Dariusz Tarczyński, twórca oryginalnych metod analizy osobowości na podstawie interpretacji wyglądu i wypowiedzi. Mówi on o mowie ciała w biznesie i najczęstszych błędach jakie popełniamy przy negocjacjach np. występując z pozycji siły czy unikając kontaktu wzrokowego z rozmówcą.

Organizatorem Dni Otwartych Funduszy Unijnych była Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego w Słupsku.
 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza