Wypadek koło Zajączkowa (wideo, zdjęcia)

redZaktualizowano 
Kilkanaście minut przed godziną 18, między Łosinem a Zajączkowem koło Słupska, doszło do bardzo poważnie wyglądającego wypadku z udziałem dwóch samochodów osobowych.

Na prostym odcinku drogi jedno z aut najechało na tył drugiego. W wyniku wypadku do szpitala trafiła jedna osoba. Szczegóły zdarzenia wyjaśnia policja.

polecane: FLESZ: Podział Mandatów po wyborach parlamentarnych

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 12

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

k
krum
W dniu 22.10.2016 o 21:02, Krystian TDI napisał:

Wszystko to że auto miało za małą moc. Jest kicha przy wyprzedzaniu jak nie ma kopa. Ja mam dobre auto, legendarne z najlepszym silnikiem i nie ma mocnych.Szerokości!

Niestety Krystianku, ale się mylisz!

"Wszystko to" jest przez to, że do kierowania dopuszczone zostało buractwo bez właściwego wyszkolenia, bez hamulców (psychicznych) i bez wyobraźni!!!

A ten brak wyobraźni, najlepiej jest szlifować właśnie na pojazdach z MAŁĄ mocą! Bo tylko taki pojazd, wymaga od kierowcy i myślenia, i przewidywania i wspomnianej już wyobraźni!!!

A później taki dobrze wyszlifowany kierowca, nawet jak będzie miał duuuży nadmiar mocy, nie będzie się pchał w niebezpieczne manewry, bo on najpierw myśli a dopiero później robi!!! 

W przeciwieństwie do ciebie i tobie podobnym!

K
Krum
W dniu 22.10.2016 o 11:26, Grzegorz napisał:

1. Skanowanie, a co za tym idzie słuchanie częstotliwości przydzielonych mundurowym i nie tylko, wymaga zdobycia specjalnych uprawnień (licencji nasłuchowej) wydanych przez PZK. Wiąże się to ze zdaniem odpowiedniego egzaminu. :)O nadawaniu w pasmach UKF, to już inna historia. Bardziej skomplikowana. Jest ona oknem na Świat dla każdego radioamatora. Bez przeszkód można słuchać i nadawać.Także nie myśl sobie, że zdobędziesz radio lub skaner i bezkarnie możesz go używać, nie. 2. Znajomości nie mam... ;)

Jakie uprawnienia? :wacko:  Jaka licencja? :o Jaki egzamin?!? :o  

Coś ci się Grzesiu potentegowało!!! B)

 

NO WLASNIE DOBRZE NAPISALES WIEC UWAZAJ Z TYM SKANEREM , BO PODSLUCHIWANIE DYZURNEGO ,POLICJI,POGOTOWIA ,STRAZY POZARNEJ ORAZ STRAZY MIEJSKIEJ JEST PRZESTEPSTWEM, I NIEPISZ GLUPOT ZE TRZEBA ZDAC JAKIS TAM EGZAMIN ,ZABRONIONE JEST OTWIERANIE PASM I NASLUCHIWANIE O CZYM INFORMUJE DYZURNY .

 

Ej mądrale! W Polsce, jedynie NADAWANIE na częstotliwościach służb jest zabronione.

Sam nasłuch NIE JEST nielegalny, o ile nie udostępniamy tych informacji osobom trzecim!!!

U
UKF
W dniu 22.10.2016 o 11:26, Grzegorz napisał:

1. Skanowanie, a co za tym idzie słuchanie częstotliwości przydzielonych mundurowym i nie tylko, wymaga zdobycia specjalnych uprawnień (licencji nasłuchowej) wydanych przez PZK. Wiąże się to ze zdaniem odpowiedniego egzaminu. :)O nadawaniu w pasmach UKF, to już inna historia. Bardziej skomplikowana. Jest ona oknem na Świat dla każdego radioamatora. Bez przeszkód można słuchać i nadawać.Także nie myśl sobie, że zdobędziesz radio lub skaner i bezkarnie możesz go używać, nie. 2. Znajomości nie mam... ;)

NO WLASNIE DOBRZE NAPISALES WIEC UWAZAJ Z TYM SKANEREM , BO PODSLUCHIWANIE DYZURNEGO ,POLICJI,POGOTOWIA ,STRAZY POZARNEJ ORAZ STRAZY MIEJSKIEJ JEST PRZESTEPSTWEM, I NIEPISZ GLUPOT ZE TRZEBA ZDAC JAKIS TAM EGZAMIN ,ZABRONIONE JEST OTWIERANIE PASM I NASLUCHIWANIE O CZYM INFORMUJE DYZURNY .

K
Krystian TDI

Wszystko to że auto miało za małą moc. Jest kicha przy wyprzedzaniu jak nie ma kopa. Ja mam dobre auto, legendarne z najlepszym silnikiem i nie ma mocnych.

Szerokości!

L
Lpg

Wszystko wina gazu.

G
Grzegorz
W dniu 21.10.2016 o 23:10, Gość napisał:

Masz skaner częstotliwości, czy znajomego kreta w Policji, a może w Pogotowiu Ratunkowym?

 

1. Skanowanie, a co za tym idzie słuchanie częstotliwości przydzielonych mundurowym i nie tylko, wymaga zdobycia specjalnych uprawnień (licencji nasłuchowej) wydanych przez PZK. Wiąże się to ze zdaniem odpowiedniego egzaminu. :)

O nadawaniu w pasmach UKF, to już inna historia. Bardziej skomplikowana. Jest ona oknem na Świat dla każdego radioamatora. Bez przeszkód można słuchać i nadawać.

Także nie myśl sobie, że zdobędziesz radio lub skaner i bezkarnie możesz go używać, nie.

 

2. Znajomości nie mam... ;)

G
Gość
W dniu 21.10.2016 o 22:56, Grzegorz napisał:

Byłem na miejscu wypadku ponad 40 minut.Niestety, przyjechałem, jak pojazdy pogotowia jechały już w stronę Słupska.Bardzo ciężko było się przedostać w miejsce zdarzenia.Informacje otrzymane na miejscu od służb, były bardzo rozbieżne z rzeczywistością i objęte...no właśnie. :)Stąd taki komentarz w artykule.Przecież nie napiszą, że ktoś ma pęknięty kręgosłup w odcinku szyjnym, bo jest to informacja niejawna. :)A poza tym, dopiero szczegółowe badania powiedzą o obrażeniach i ilości osób poszkodowanych.Prawda? ;)

Masz skaner częstotliwości, czy znajomego kreta w Policji, a może w Pogotowiu Ratunkowym?

G
Grzegorz

Byłem na miejscu wypadku ponad 40 minut.

Niestety, przyjechałem, jak pojazdy pogotowia jechały już w stronę Słupska.

Bardzo ciężko było się przedostać w miejsce zdarzenia.

Informacje otrzymane na miejscu od służb, były bardzo rozbieżne z rzeczywistością i objęte...no właśnie. :)

Stąd taki komentarz w artykule.

Przecież nie napiszą, że ktoś ma pęknięty kręgosłup w odcinku szyjnym, bo jest to informacja niejawna. :)

A poza tym, dopiero szczegółowe badania powiedzą o obrażeniach i ilości osób poszkodowanych.

Prawda? ;)

K
Krzysztof

Reporter GP był chyba 5 minut. Jakby został chwilę dłużej to wiedział by, że do szpitala trafiły 4 osoby w tym 12 latka. Wystarczy trochę przyłożyć się do pracy.

w
wesjs

herbi spojrz na zdjecie 5, tam passat nie ma tyłu a przedni zderzak to mu w locie do rowy odpadł

h
herbi

czyżby jeden jechał tyłem? , bo obydwa uszkodzone z przodu?

G
Gość

Akwizytor.... I wszystko jasne. To oni jeżdzą najczęściej jak waryjaci.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3