Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zapłaciła za rachunki w sieci Play i nadal ma dług

Daniel Klusek [email protected]
Nasza czytelniczka opłaciła wszystkie rachunki w sieci Play, jednak operator wciąż wystawia jej rachunki.
Nasza czytelniczka opłaciła wszystkie rachunki w sieci Play, jednak operator wciąż wystawia jej rachunki. sxc.hu
Zofia Borodziuk ze Słupska do listopada 2010 roku była abonentką sieci komórkowej Play. Kobieta w terminie opłacała wszystkie rachunki. Tymczasem Play twierdzi, że ma ona dług i skierował go do windykacji.

Pani Zofia była abonentką sieci Play od marca 2008 roku niemal do końca 2010 roku. Wszystkie rachunki opłacała terminowo. Gdy umowa wygasła, kobieta sądziła, że nie będzie już miała z tym operatorem nic wspólnego.

Tymczasem na początku września ubiegłego roku, dziewięć miesięcy po rezygnacji z usług Play, nasza czytelniczka dostała pismo, z którego dowiedziała się, że jest winna operatorowi ponad 60 złotych.

- Początkowo myśleliśmy, że chodzi o dwa niezapłacone rachunki z maja i czerwca 2010 roku - mówi Tadeusz Borodziuk, syn pani Zofii. - W tych miesiącach system w Play nie mógł wygenerować faktur i mama ich nie dostała. Nie mogła więc zapłacić rachunków, bo nie znała ani ich kwoty, ani numerów.

Mężczyzna w imieniu ma­my skontaktował się z siecią Play i dowiedział się, że kobieta nie musi płacić rachunków. Dostał nawet w tej sprawie stosownie pismo od operatora.

- Tym bardziej zdziwiliśmy się, gdy zobaczyliśmy pismo wzywające mamę do zapłacenia zaległego rachunku - mówi pan Tadeusz. - W piśmie nie było jednak napisane, o jaki rachunek chodzi. O tym dowiedzieliśmy się dopiero podczas rozmowy telefonicznej z konsultantką. Gdy udowodniliśmy, że ten rachunek był zapłacony, dowiedzieliśmy się, że chodzi jednak o inną fakturę.

Okazało się, że chodzi o rzekomo nieuregulowany rachunek za sierpień 2010 roku. Play przekazał już dług firmie windykacyjnej. Teraz nasza czytelniczka ma do zapłaty ponad 70 złotych.

O wyjaśnienie poprosiliśmy przedstawicieli operatora.

- Na koncie klientki pojawiła się zaległość wynikająca z nieopłacenia faktury sierpniowej w 2010 roku. Płatność z września 2010 roku została zaksięgowana właśnie na poczet tej faktury - mówi Mar­cin Gruszka, rzecznik praso­wy Play. - Klientka opła­cała kolejne faktury z miesięcz­nym opóźnieniem. Faktura sierpniowa została opłacona we wrześniu, faktura wrześniowa w paź­dzierniku, październikowa w listopadzie, a listopadowa pozostała nieopłacona. Stąd saldo nieopłaconych faktur na kwotę 62,25 zł. Na początku stycznia wysłaliśmy do tej pani pismo z wyjaśnieniem.

- Nigdy nie było żadnych zaległości - twierdzi pan Tadeusz i pokazuje komplet faktur za 2010 rok. Wszystkie zostały opłacone w terminie. Kserokopie rachunków wysłał już do Play.

- Jeszcze raz przyjrzymy się tej sprawie. Być może błąd leży po naszej stronie - zapowiada Marcin Gru­szka, rzecznik Play.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza