Poszukiwani są najemcy, którzy chcą otworzyć tam sklep na zasadzie franczyzy. Zostały ostatnie wolne lokale.[/b]
Z dnia na dzień obserwujemy, jak rośnie druga część Centrum Handlowego Jantar w Słupsku. Pierwszy etap inwestycji zakończony zostanie jesienią. Kiedy dokładnie?
- W listopadzie oddane zostanie do użytku 5,5 tys. mkw powierzchni - zapowiada zdecydowanie Robert Nowakowski, dyrektor MGS Retail Service, firmy, która zajmuje się najmem powierzchni handlowej w CH Jantar.
W nowej części znajdzie się kilkadziesiąt sklepów, w tym większość renomowanych marek. W części modowej rozbudowanego centrum pojawią się sklepy do tej pory nieobecne w Słupsku takie jak Zara, Pull&Bear, Stradivarius, Bershka, Tally Weijl, Pretty Girl, Diva, Promod czy Claire's. Będą też sklepy marek już znanych przez słupszczan - Reporter, Piastowski, New Yorker. Ofertę uzupełnią też salony obuwnicze - Kazar, Ryłko, Ecco i powiększony sklep CCC. Ponadto swoje towary zaprezentuje też Swiss, marka sprzedająca luksusowe zegarki, Sephora i Yves Rocher oferujące kosmetyki.
Wielkie otwarcie drugiej części nastąpi w kwietniu 2012 roku.
Wtedy też pojawi się tam długo oczekiwane przez słupszczan 6-salowe Multikino, kino 5D, salon zabaw dla dzieci, klub fitness i 12-torowa kręgielnia MK Bowling.
Ostatecznie powierzchnia handlowa Jantara z obecnych blisko 23 tys. mkw. zwiększy się do 46 tysięcy metrów kw. Będzie się w nim mieścić w sumie 140 sklepów, a klienci będą mogli korzystać z 1200 miejsc parkingowych. Tym samym Jantar ugruntuje pozycję dominującego centrum handlowego w regionie.
Zostały ostatnie wolne lokale, na które firma poszukuje najemców.
- Poszukujemy potencjalnych najemców z kilku branż, m.in. artykuły dziecięce, upominki, odzież dżinsowa, odzież i akcesoria sportowe, dekoracja wnętrz, salon piękności oraz spa - mówi Robert Nowakowski z MGS Retail. - To są branże, które mają szansę rozwinąć się w CH Jantar.
Chodzi o przedsiębiorców , którzy są gotowi prowadzić działalność na zasadzie franczyzy.
- Poszukujemy głównie lokalnych biznesmenów, którzy chcieliby z nami współpracować. Chodzi o ludzi z lokalnego rynku, którzy chcą coś robić - mówi Nowakowski.
Firma jest gotowa pomóc w nawiązaniu kontaktów z sieciowymi markami, które są gotowe współpracować na zasadzie franczyzy.
- Wcześniej zostały przeprowadzone badania rynkowe wśród konsumentów, na podstawie których wiemy, jakie jest zapotrzebowanie lokalnego rynku. Później w zależności od tego, na jakie branże jest zapotrzebowanie, szukamy partnerów - wyjaśnia Nowakowski.
Jaka jest cena najmu lokalu?
- Nie jestem w stanie odpowiedzieć na takie pytanie, bo cena czynszu zależy od kilku czynników - od branży, wielkości lokalu, położenia w obiekcie, pozycji danej marki na rynku - mówi Nowakowski.
Stąd kwoty będą ustalane indywidualnie z najemcami.
- Najpierw taki najemca musi przedstawić nam swój biznesplan i zakładane dochody. Zasada jest taka, że czynsz to 6-8 procent zakładanego obrotu, ale nie mniej niż pewna określona kwota, która właśnie ustalana jest na podstawie tych kilku czynników, które wcześniej wymieniłem - wyjaśnia Robert Nowakowski.
Kontakt
Zainteresowanie najmem lokalu proszenia są o kontakt pod numerem telefonu 22 630 84 60 lub 508 012 021, mail: [email protected]
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?