Chodzi o sklep sieci Polo Market. Zdaniem czytelnika w upalne dni trudno jest robić tam zakupy, ponieważ wewnątrz panuje wysoka temperatura, a klimatyzacja nie działa. Jak twierdzi, informował o tym kierownictwo sklepu i dzwonił na infolinię, ale nie przyniosło to spodziewanych rezultatów.
- Trudno jest tam wytrzymać, a już zwłaszcza wtedy, gdy w sklepie jest dużo klientów. Mamy przecież sezon i zakupy robią tu także turyści. Poza tym radiatory sklepowych lodówek także emitują ciepło, bo przecież taka jest ich zasada działania. Jest mi żal nie tylko klientów, ale także pracowników, którzy muszą w takich warunkach wykonywać swoje obowiązki i przebywają tam znacznie dłużej niż klienci - słyszymy od mężczyzny.
Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z Izabelą Trojanowską, rzecznik sieci Polo Market.
- Sklep w Ustce, niestety, nie jest wyposażony w klimatyzację. Jednocześnie staramy się, aby przebywanie w naszych sklepach było jak najbardziej komfortowe nie tylko dla naszych klientów, ale również dla pracowników. Dlatego sukcesywnie optymalizujemy sieć sprzedaży, modernizując starsze sklepy. W planach jest również modernizacja starszych nadmorskich obiektów. Dodam, że udzieliliśmy odpowiedzi klientowi przez infolinię - powiedziała.
Oglądaj także: Nowa Biedronka na terenie starego browaru w Słupsku - wideo archiwum
Czytaj także na GP24
- Policyjny pościg. Dwa radiowozy rozbite, pięciu rannych
- Ogromne zniszczenia po burzy w powiecie bytowskim [zdjęcia]
- Śmiertelny wypadek w Bytowie (wideo, zdjęcia)
- Milarex sprzedany Norwegom
Woodstok prezydenta Biedronia za słupskie pieniądze
**
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?