Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Działu obsługi klienta Energa w Miastku zamknięty

Andrzej Gurba [email protected]
Mieszkańcy Miastka skarżą się na zamknięcie z dniem 1 września punktu obsługi klienta spółki Energa. Firma odpowiada, że większość spraw można załatwić w innych punktach na terenie miasta.
Mieszkańcy Miastka skarżą się na zamknięcie z dniem 1 września punktu obsługi klienta spółki Energa. Firma odpowiada, że większość spraw można załatwić w innych punktach na terenie miasta. Andrzej Gurba
Mieszkańcy Miastka skarżą się na zamknięcie z dniem 1 września punktu obsługi klienta spółki Energa. Firma odpowiada, że większość spraw można załatwić w innych punktach na terenie miasta.

- 1 września udałem się do działu obsługi klienta Energa w Miastku. Ze zdziwieniem przeczytałem informację, że biuro to zostało zamknięte. Najbliższy taki punkt mieści się w Bytowie. Czy mieszkańcy Miastka nie zasługują na to, aby spraw związanych np. z zamontowaniem licznika energii elektrycznej załatwiać na miejscu. Nie każdy z nas ma czas i możliwości, aby z najdrobniejszą sprawą jeździć do Bytowa. A może zakładu Energa nie stać na zatrudnienie jednego pracownika, który obsłużyłby wielu mieszkańców naszej miejscowości
- denerwuje się czytelnik.

Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa w Gdańsku, twierdzi, że spadła liczba klientów odwiedzających biura czy też punkty obsługi klienta. - Dzisiaj praktycznie wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu - oznajmia Ostrowska. Przyznaje jednak, że są sprawy, z którymi trzeba udać się do biura obsługi klienta, jak np. podpisanie umowy przyłączeniowej czy umowy na sprzedaż i dostawę energii. Te sprawy mieszkańcy Miastka muszą załatwiać w Bytowie.

Dodajmy, że z początkiem sierpnia tego roku zlikwidowana została kasa w miasteckim punkcie.

- Oprócz sposobu zapłaty za pośrednictwem banku, poczty czy internetu mieszkańcy Miastka mogą opłacać rachunki za prąd w kilkunastu punktach sieci Via Moje Rachunki - mówi Beata Jankowska. - Zamiast jednego punktu kasowego Energi mają do dyspozycji kilkanaście kas, w których przy okazji codziennych zakupów mogą także zapłacić za prąd. Pragnę przy tym podkreślić, iż kasy w tych punktach czynne są dłużej niż kasa naszej firmy, niektóre pracują także w soboty i niedzielę, a wysokość prowizji jest taka sama. Jest jeszcze telefoniczne biuro obsługi klienta, czynne w godz. 8-20, tel. 801 555 500 lub 24 266 24 270 - dla telefonów komórkowych. Można też kontaktować się poprzez formularze i strony internetowe: www.energa.pl, www.ebok.energa.pl, [email protected]

Energa zlikwidowała punkty obsługi klienta i kasy nie tylko w Miastku. Według spółki, generowały one zbyt duże koszty. Biuro Obsługi Klienta w Bytowie mieści się przy ulicy Mickiewicza 9. Czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza