Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Energa zmienia zasady obsługi klienta w Bytowie i Człuchowie

Wojciech Frelichowski [email protected] Fot. Energa
Energa podjęła decyzję o zamknięciu BOK w Bytowie i Człuchowie.
Energa podjęła decyzję o zamknięciu BOK w Bytowie i Człuchowie.
Spółka Energa, największy w regionie dystrybutor energii elektrycznej, zamknie swoje Biura Obsługi Klienta w Bytowie i Człuchowie. Sprawę będzie można załatwić telefonicznie.

Biuro Energi w Człuchowie zakończy działalność już 30 listopada, a w Bytowie 31 grudnia. Energa tłumaczy, że liczba osób odwiedzających biura obsługi stale maleje. Za to coraz większa liczba osób załatwia sprawy związanych ze sprzedażą i dostawą prądu za pośrednictwem telefonu i internetu. Dlatego utrzymywanie biur obsługi klienta w mniejszych miejscowościach stało się nieopłacalne. Zamiast nich mieszkańcy Bytowa i Człuchowa będą musieli przestawić się na telefoniczny lub internetowy kontakt z Energą.

Czytaj także: Jak czytać rachunki za prąd?

Jak zapewnia Energa, poprzez kontakt z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta (tBOK) można załatwić m.in. umowę kompleksową lub aneks do umowy. Stosowne dokumenty będą przesyłane i odbierane przesyłką kurierską (na koszt firmy). Kurier również odbierze podpisane dokumenty.

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta jest czynne przez 12 godzin na dobę (od godz. 8 do 20). Pracownicy tBOK mają dostęp do indywidualnego konta klienta i są w stanie rozwiązać większość ich problemów. Miesięcznie tBOK odbiera ponad 140 tys. telefonów, a 75 proc. spraw załatwianych jest już podczas pierwszego kontaktu.

Całą dobę dostępne jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). Już dzisiaj korzysta z niego ponad 200 tysięcy osób, a co miesiąc przybywa ponad 10 tys. kont. Za jego pośrednictwem można załatwić niemal wszystkie sprawy związane z dostarczaniem energii elektrycznej.

Czytaj także: Energomat do lamusa

Energa usprawniła też system płatności za energię elektryczną. Fakturę za prąd można uregulować przez internet lub w ponad ośmiu tysiącach punktów na terenie kraju - tam, gdzie znajdują się terminale sieci VIA (w wielu sklepach spożywczych, kolekturach Lotto, salonach sprzedaży, stacjach benzynowych).

Kontakt z Energą

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta (tBOK) - tel. 801 555 500 lub 24 266 24 27 (dla tel. komórkowych)

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) - www.energa.ebok.pl

Aktualna liczba punktów sieci VIA - www.billbird.pl

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza